امیر سرتیپ دوم خلبان "چیت‌فروش" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ما یک نیروی واکنش سریع هستیم/ نقش خلبانان جوان در عملیات دستگیری "ریگی"

مشاور فرمانده نهاجا گفت: ما یک نیروی واکنش سریع هستیم، وقتی دستور آمد هواپیمای حامل ریگی را بنشانید نمی‌دانستیم در داخل آن "ریگی" است، لذا در بالای ارتفاع 30 هزار پایی آن را پایین آورده و دستور را اجرا کردیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین چیت‌فروش" مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره ساز و کار دستگیری "عبدالمالک ریگی" تروریست شرق کشور اظهار داشت: ما یک نیروی واکنش سریع هستیم، وقتی به ما دستور داده شد این هواپیما (هواپیمای حامل ریگی) را بنشانید، نمی‌دانستیم که در داخل آن "ریگی" است و در بالای ارتفاع 30 هزار پایی آن را پایین آوردیم و دستور را اجرا کردیم.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: بسیاری از عملیات‌ها را اگر دستور بدهند انجام می‌دهیم که نمونه آن در عملیات "H3" و "کنفرانس غیرمتعهدها" در دوران دفاع مقدس بود.
 
وی خاطر نشان کرد: عملیات دستگیری و نشاندن هواپیمای "ریگی" از سوی خلبانان جوان انجام شد که این عملیات نیز نتیجه حاصل از رزمایش‌های گذشته بوده که به مرحله انجام رسید.

مشروح گفتگوی تفصیلی باشگاه خبرنگاران با امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین چیت‌فروش" مشاور فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سخنگوی این نیرو در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)، بامداد فردا دوشنبه 29 دی‌ماه در سایت باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار