رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین در دیدار با ولایتی مطرح کرد

تشریح خطرات جنگ علیه ایران در نامه‌ای به صدام حسین

رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین در دیدار با رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد و صدام علیه ایران اعلام جنگ کرد من نامه‌ای به وی نوشتم و گفتم که چنین جنگی فقط به نفع صهیونیست‌هاست و هم شما و هم جمهوری اسلامی را تضعیف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، احمد جبرئیل رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین در دیدار با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که صدام حسین دارای شخصیتی مغرور بود، اظهار داشت: وقتی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد و صدام علیه ایران اعلام جنگ کرد من نامه‌ای به وی نوشتم و گفتم که چنین جنگی فقط به نفع صهیونیست‌هاست و هم شما و هم جمهوری اسلامی را تضعیف خواهد کرد.  
 
رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین در ادامه افزود: صدام سعی کرد که گروه‌های فلسطینی را علیه ایران به سمت خود بکشاند به جز جنبش آزادی بخش فلسطین که همواره در کنار ایران بوده است.
 
وی ابراز داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال 57 امام خمینی(ره) موضوع امروز تهران و فردا قدس را مطرح و فرمودند که اسرائیل غده سرطانی است.
 
جبرئیل با اشاره به این موضوع که من با قذافی رابطه مستحکمی داشته‌ام تصریح کرد: در جریان جنگ صدام علیه ایران من به لیبی سفر و در آنجا عنوان کردم که می‌خواهیم همراه با برادرانمان در کنار ایران باشیم؛ در این سفر با قذافی دیدار و خطرات چنین جنگی را برای وی تشریح کردم.
 
رهبر جنبش آزادی بخش فلسطین خاطر نشان کرد: در این دیدار من از قذافی درخواست کردم که موضع سیاسی واقع‌بینانه در قبال جنگ صدام علیه ایران اتخاذ کند؛ من خطاب به قذافی گفتم که موشک‌های اسکات در اختیار شما قرار دارد و این موشک‌ها باید در اختیار ایران قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار