دبیر ستاد ترویج تخم‌مرغ:

قیمت تخم‌مرغ تا پایان سال ثابت خواهد ماند

دبیر ستاد ترویج تخم‌مرغ کشور گفت: ساختار اتاق بازرگانی از گذشته روی سازمان صنعت، معدن و تجارت بنا شده بود اما برنامه داریم با حضوری فعال در انتخابات اتاق بازرگانی ایران و تهران بخش کشاورزی را بیشتر فعال کنیم.

قیمت تخم‌مرغ تا پایان سال ثابت خواهد ماند
طلاکش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های اتاق بازرگانی ایران و تهران اظهار داشت: متاسفانه تاکنون قدم‌های ارزنده‌ای برای عرضه محصولات کشاورزی کشور برداشته نشده و امیدواریم با انتخابات اتاق بازرگانی ما شاهد تغییر رویکرد در بخش کشاورزی باشیم.

وی درباره وضعیت حجم تولید تخم مرغ در کشور و میزان صادرات آن نیز اضافه کرد: متاسفانه میزان حجم تولید تخم مرغ در کشور بالاست که با توجه به حجم صادرات ما به کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان به چشم نمی‌آید.

دبیر ستاد ترویج تخم مرغ کشور با اشاره به آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ نیز به روسیه نیز افزود: روس‌ها به دنبال خرید تخم مرغ نطفه‌دار نیستند و هم چنین به دلیل حمل و نقل گران این محصول به این کشور، صادرات تخم مرغ در حال حاضر به روسیه به صرفه نیست.

طلاکش هم چنین درباره ثابت ماندن قیمت تخم مرغ در ماه‌های اخیر یادآور شد: قیمت تخم مرغ تا پایان سال ثابت خواهد ماند و حتی می‌توانیم شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در درب مرغداری‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار