رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برند استقلال و پرسپولیس به فروش می‌رسد، نه سهام آنها

پوری حسینی گفت: به طور کلی ما سهم 2 باشگاه را به فروش نخواهیم رساند بلکه دارایی‌های این 2 باشگاه و البته برند آنها مد نظرمان خواهد بود.

برند استقلال و پرسپولیس به فروش می‌رسد، نه سهام آنهاپوری حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره بندها و شروط واگذاری پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: در واقع سهامی عام یا خاص چندان فرق و تفاوتی به حال باشگاه ندارد زیرا استقلال و پرسپولیس برند خود را دارند و باید گفت ما سهم 2 باشگاه را به فروش نمی رسانیم بلکه ما فقط دارایی 2 باشگاه به همراه فروش برند را مدنظر قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: تا جایی که ما مطلع هستیم ساختمان این 2 باشگاه توسط فدراسیون فوتبال از یک شخص حقیقی خریداری شده و سند این 2 ساختمان را هنوز انتقال نداده‌اند. ما درحال رایزنی با فدراسیون فوتبال هستیم تا سند این 2 ساختمان را به نام خریداران انتقال دهد که پس از رایزنی به این نتیجه برسیم که خریداران مبلغی را به فدراسیون فوتبال بپردازند و این مبلغ را ما اعلام خواهیم کرد.

پوری حسینی تصریح کرد: ما به هیچ وجه سهم 2 باشگاه را به فروش نخواهیم رساند پس ارتباطی به شرکت ندارد بلکه برند این 2 باشگاه را در معرض فروش گذاشته‌ایم.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت 2 ورزشگاه درفشی فر و مرغوبکار جزو متعلقات این 2 باشگاه محسوب می شوند و در صورت خرید این 2 مجموعه نیز به خریدار واگذار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام شرکت در مزایده متقاضیان تا 26 بهمن زمان خواهند داشت که در این مزایده شرکت نمایند و باید این نکته را متذکر شوم که تاکنون فردی در این مزایده شرکت نکرده و معمولاً یک یا دو روز آخر افراد شرکت خواهند کرد و ما تقاضا داریم که متقاضیان در این راستا قدم بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار