کشاورز:

دریافت گل‌های بچه گانه نتیجه را به حریف داد/بازی عصبی تیم باختمان را به ارمغان آورد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: دریافت گل‌های بچه گانه بازیکنانم را عصبی کرد تا مدیریت بازی و نتیجه را از دست بدهند.

دریافت گل‌های بچه گانه نتیجه را به حریف داد/بازی عصبی تیم باختمان را به ارمغان آوردمحمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: رقابت با مس سونگون برایمان آغاز خوبی داشت تا کنترل بازی را در دست گیریم. خوشبختانه در نیمه نخست توانستیم ایده‌های فنی خود را در زمین اجرا کنیم در صورتی که از موقعیت‌های خود حداکثر استفاده را می‌کردیم با نتیجه 7-3 در نیمه نخست تیم برتر بودیم. اما در اواخر بازی به دلیل گل‌های بچه‌گانه‌ای که دریافت شد شیرازه تیم از هم پاشید تا در انتها امتیاز بازی را تقدیم حریف کنیم.

وی افزود: در فوتسال گل‌های زیادی رد و بدل می‌شود و در روحیه بازیکنان حرفه‌ای تأثیری ندارد اما دریافت گل‌های متوالی با موقعیت کمتر از 50 درصد می‌تواند یک تیم را عصبی کند، همانند اتفاقی که روز گذشته برایمان رخ داد. درحالی که از نظر فنی و نتیجه‌ای نسبت به حریف برتری داشتیم دریافت این گونه گل‌ها بازیکنانم را عصبی کرد تا تمرکز لازم برای بازگرداندن نتیجه را از دست دهند. ادامه این موضوع بازی را به طور کامل از ما گرفت. از سوی دیگر بادر  اختیار نداشتن سپهر محمدی تاوان ایستادن دروازه بان جوان درون دروازه در یک بازی حساس صدر جدولی را دادیم تا در نهایت تیم مغلوب میدان باشیم. از باختمان ناراحتیم اما در فوتسال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و فقط می‌توان از اتفاق‌های آن تجربه‌اندوزی کرد.

کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: روز گذشته 2 نیمه کاملاً متفاوت را تجربه کردیم در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما نیمه دوم را تقدیم رقیب کردیم. البته گفته‌هایم برای زیر سوال بردن توانایی مس نیست. این تیم به طور حتم توانایی‌هایی دارد که اکنون جزء صدرنشیان قرار گرفته است. مس سونگون با تکیه بر نیروی جوانی بازیکنان و پتانسیل فوتسالی آنها توانسته تیم خوبی را راهی رقابت‌ها کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار