رأفت:

درخشان هم از عملکردش رضایت ندارد/تا شرایط بحرانی‌تر نشده باید تدبیری اندیشیده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد درخشان گفت: درخشان با توجه به شناختی که از پرسپولیس داشت تصور می‌کرد می‌تواند به این تیم کمک کند اما، تا الان نتوانسته است.

درخشان هم از عملکردش رضایت ندارد/تا شرایط بحرانی‌تر نشده باید تدبیری اندیشیده شودپایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال درخشان سعی کرد که با فشار بر روی بازیکنان تیم پرسپولیس را درست کند اما، در این امر تا الان موفق نبوده است.

رأفت در ادامه عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای است که خود درخشان هم از عملکردش رضایت ندارد، به هرحال مسئولان برای اینکه شرایط پرسپولیس بدتر از اینها نشود باید تدبیری بیاندیشند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شرایط پرسپولیس به صورتی است که کادر فنی، پیشکسوتان و طرفداران پرسپولیس رضایت ندارند.

رأفت بیان کرد: اگر پرسپولیس خصوصی شود آن وقت همه چیز تغییر می‌کند و شرایط این تیم بهتر خواهد شد، پرسپولیس کمتر از یک ماه دیگر باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. این تیم در چند در چند پست دچار مشکل است و مسئولان باید تسهیلاتی را برای تیم پرسپولیس بیاندیشند همچنین وضعیت تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی خوب نیست.

وی درباره ارزیابی‌اش از تعویض مربی در این مقطع زمانی گفت: مربی سازی در تیم پرسپولیس صورت نگرفته است بر این اساس با کنار گذاشتن درخشان کسی نیست تا هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

رأفت در ادامه عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیس در این چند سال ضعیف عمل کرد هیچ مربی ندارد تا جایگزین درخشان کند. بعد از پروین یکی دو مربی از جمله دایی و گل محمدی آمدند که خوب بودند اما، آنها هم از تیم پرسپولیس رفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال پرسپولیس کسی را ندارد تا جایگزین درخشان کند و باید با این مربی لیگ را به پایان ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار