همزمان با هفته هوای پاک؛

روزانه 24 میلیون لیتر فرآورده پاک به مشهد مقدس منتقل می‌شود

مدیرعامل شرکت منطقه تهران گفت: هزینه راه‌اندازی این خط، رقمی معادل 14 میلیارد ریال بوده که در مدت سه ماه با همکاری واحدهای تعمیرات خط، برق، ابزار دقیق، مکانیک و ترابری در این منطقه به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، مدیر این منطقه اظهار داشت: این خط که با اتصال به مرکز انتقال نفت ری - شاهرود قادر خواهد بود روزانه حدود 24 میلیون لیتر بنزین پاک را به استان خراسان رضوی انتقال دهد، از آبان ماه آغاز و در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

حسن باقریان افزود: هزینه راه اندازی این خط، رقمی معادل 14 میلیارد ریال بوده که در مدت سه ماه با همکاری واحدهای تعمیرات خط، برق، ابزار دقیق، مکانیک و ترابری در این منطقه به اجرا درآمده است.

بنابر این گزارش، جعفری نسب از چگونگی نصب سه دستگاه الکترو بوسترپمپ 6KV که به منظور تأمین فشار و شدت جریان مورد نیاز تلمبه های خط ری- شاهرود مورد استفاده قرار گرفته اند، بازدید و توضیحات لازم توسط مسئولین واحدهای مختلف ارائه گردید. 

در حاشیه این بازدید همچنین، مدیرعامل شرکت از روند عملیات اجرایی در منیفلد مرکز انتقال نفت رسید و ارسال نیز دیدن کرد و در گفتگو با مدیر منطقه از چگونگی و پیشرفت فعالیتهای این واحد مطلع شد.

در این بازدید که مدیر خط لوله نیز حضور داشت، ساختمان جدید نمونه گیری مرکز انتقال نفت رسید و ارسال با 9 خط ورودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است منطقه تهران تصمیم دارد با اجرای پروژه های همسو با حفظ محیط زیست، تصوير روشني را از اهميت حفظ منابع ملي و مصرف بهينه انرژي ترسيم نماید که اين تصوير با فرهنگ سازي موثر، نقش ماندگاري است که هرگز از افکار و اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار