روابط عمومی نیروی دریایی اعلام کرد

هم‌آوا شدن ارتش با موج توفنده مردم ایران

روابط عمومی نداجا تأکید کرد: ارتشی که مهم‌ترین پشتوانه رژیم استبدادی پهلوی می‌نمود، به‌علت تحولی که انقلاب در روح انسان‌ها پدید آورد، در خدمت آرمان انقلاب اسلامی درآمد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش طی پیامی فرارسیدن 19  بهمن سالروز نمایش حماسی دلیرمردان نیروی هوایی ارتش در سال 1357 و بیعت با امام خمینی(ره) را تبریک گفت که متن این پیام بدین شرح است:

در نوزدهم بهمن ماه 1357 صدها تن از دلیرمردان نیروی هوایی که به ارزش‌های اسلامی و خواسته‌های به حق مردم باور داشتند و این امر در ضمیرشان ریشه داشت، در نمایشی حماسی با موج توفنده مردم بپاخاسته ایران هم آوا شدند و با حضور در اقامتگاه امام خمینی (ره) کاروانسالار انقلاب اسلامی، دیدار و با ایشان بیعت کردند.
 
از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی، حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 بود که به‌حق می‌توان آن را از ایام‌الله نامید.

در این روز، نظامیان متعهد نیروی هوایی، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در مدرسه علوی و بیعت با حضرت امام، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانیدند. این حماسه حضور و بیعت قاطعانه ارتش، طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی بود.

این‌گونه بود که ارتشی که مهم‌ترین پشتوانه رژیم استبدادی پهلوی می‌نمود و با اتکای به این ارتش، سردمداران غربی و استکبار جهانی، ایران را جزیره ثبات می‌دانستند، به‌علت تحولی که انقلاب در روح انسان‌ها پدید آورده بود، در خدمت آرمان انقلاب اسلامی درآمد و در طول انقلاب نیز خصوصاً در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های پر شوری در دفاع از کیان اسلام و انقلاب آفرید.
 
مجموعه روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،  ضمن عرض تبریک روز نیروی هوایی، از درگاه لایزال الهی، توفیق و سربلندی همه همرزمان سلحشورشان را در این نیروی الهی به منظور پاسداری از آسمان ولایت و سقف آبی ایران اسلامی، در شعاع پرمهر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسألت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار