منتقد ورزش ماهیگیری: ورزش ماهیگیری مورد بی مهری فدراسیون ورزش‌های همگانی

مرتضی صالحی گفت: ‌فدراسیون ورزش‌های همگانی برای رشد این ورزش هیچ تلاشی از خود بروز نداده و نسبت به آن بی توجه است.

منتقد ورزش ماهیگیری: ورزش ماهیگیری مورد بی مهری فدراسیون ورزش‌های همگانیمرتضی طلایی،‌ منتقد ورزش‌های ماهیگیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد:‌ فدراسیون ورزش‌های همگانی با سهل انگاری و بی توجهی نسبت به این ورزش سد سر راه پیشرفت و رشد این ورزش گردیده است و حتی برای مراودات برون مرزی و برگزاری مسابقات بین المللی مکاتباتی هم با کنفدراسیون ایتالیا انجام دادیم ولی به دلیل کوتاهی فدراسیون در پی گیری مشخص شدن نتیجه این مراودات تمام تلاش‌های ما به ثمر نرسید.

وی در ادامه افزود: در تمام کشورهای دنیا ورزش ماهیگیری زیر نظر کنفدراسیون ماهیگیری است و به دلیل به حساب آمدن این ورزش به عنوان زیر مجموعه فدراسیون همگانی این سازمان از هیچ نظر ما را مورد حمایت قرار نمی‌دهد و بیشتر هزینه‌ها را به طور شخصی تامین می کنیم.

وی همچنین بیان کرد: سازمان محیط زیست نسبت به ورزش، ماهیگیری و فعالان این رشته ورزشی بدبینی خاصی پیدا کرده است زیرا خیلی از ماهیگیران برای رسیدن به منافع خود با ریختن سم زندگی طبیعی آبزیان به مخاطره می‌اندازد و برخی با استفاده از تور ماهی صید کرده و ماهی‌های مانند و  فساد و غیر قابل استفاده می‌شوند.

منتقد ورزش ماهیگیری افزود: زمانی که ما وارد محیط بکر می‌شویم ابتدا محیط اطرافمان را از تمام آلودگی‌ها پاکسازی کرده و بعد شروع به ماهیگیری می‌کنیم ولی دوباره ماهی‌ها را به موطن اصلی خود برمی‌گردانیم.

مرتضی صالحی در ادامه افزود: در این رشته ورزشی مسابقات زیاد و جشنواره‌هایی برگزار گردیده است و مردم بشدت از این رشته استقلال کردند.

وی در ادامه گفت: زمانی که در یک منطقه یا محل قرار است مسابقه برگزار گردد با انجام تبلیغات مردم را در جریان قرار داده و این مسابقات را به طور خانوادگی برگزار می‌کنیم و جوایز نیز با هزینه شخصی ما تهیه می‌گردد.

مرتضی صالحی در ادامه افزود: اگر فدراسیون امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهد کسانی که علاقمند به این رشته ورزشی هستند را مورد حمایت قرار داده و شرایط پیشرفتشان را فراهم می‌کنیم.

وی همچنین بیان کرد: وسایل ماهیگیری بسیار گران است و باید از خارج وارد شود که این مسئله نیز مشکلات خود را دارد و آبزیان مواد غذایی و زمان خاص صید دارند.

طلایی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل هزینه بالای این ورزش هیچ سازمان و حامی از ما حمایت نکرده و فدراسیون هم هیچگونه همکاری انجام نمی‌دهد و این ورزش بشدت ضربه می‌سازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماهیگیری ، ورزش ، منتقد ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار