همدلی دولت و ملت با گسترش ظرفیت فکری و فرهنگی جامعه محقق می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: در راستای تحقق شعار سال باید تلاش کنیم ظرفیت فکری و فرهنگی جامعه را گسترش دهیم؛ چراکه با درک متقابل و ایجاد زبان مشترک، همدلی دولت و ملت محقق خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سید علی‌اکبر هاشمی‌راد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اساس سنت حسنه، هر سال عنوانی را با هدف رشد و توسعه کشور اسلامی انتخاب می‌نمایند تا مسئولین و دست‌اندرکاران کشور این عنوان را در تحقق اهداف عالیه نظام در چشم انداز بیست ساله سرلوحه کار خود قرار دهند. 

وی افزود: سال 94، سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده‌است که این نامگذاری در حد شعار نیست بلکه یک هدف است و باید در اجرای سیاست‌گذاری و برنامه‌های مدیران و دولت‌مردان به اجرا درآید. 

هاشمی‌راد خاطر نشان کرد: توجه به اهداف شعار سال 94 ریشه در نگرش، بینش و فرهنگ افراد در جامعه دارد که با این اعتقاد کلیه مسئولین و افراد جامعه با یکدیگر می‌توانند در رشد، سازندگی و بالندگی جامعه نقش‌آفرینی نمایند. 

وی با بیان این‌که در فضای امروزی دشمنان، دین اسلام و مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: درک متقابل خواسته‌های مردم منجر به همزبانی می‌شود و با ارائه‌ راهکارهای مناسب می‌توان همدلی را در جامعه ایجاد کرد. 

هاشمی‌راد با تاکید بر عملی کردن شعار سال در برنامه‌های مسئولان استان البرز جهت توسعه همه‌جانبه آن  افزود: در راستای تحقق شعار سال باید تلاش کنیم ظرفیت فکری و فرهنگی جامعه را گسترش دهیم؛ چراکه با درک متقابل و ایجاد زبان مشترک همدلی دولت و ملت محقق خواهد شد. 

وی ادامه داد:  با همدلی و همزبانی مسئولان استانی می‌شود از پتانسیل‌های استان به نحو شایسته‌ای برای پیشبرد اهداف توسعه استان استفاده کرد و مسئولان استان باید این مسئله را به عنوان اولویت برنامه‌های استان در نظر بگیرند. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در پایان گفت: در استان البرز پتانسیل‌هایی وجود دارد که تنها با اتحاد و همدلی مسئولان و مردم به فعلیت می‌رسند و باید برای تحقق شعار سال و هم برای توسعه استان از این فرصت و شعار سال استفاده بهینه کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، ملت ، جهاددانشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.