سفیر سلامت کویت در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ارتقای برنامه‌های بهداشت از وظایف شهرداری‌ها است

سفیر سلامت کویت با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های انسانی و شهرداری‌ها برای سلامت بیش از پیش شهروندان استفاده شود گفت :موفقیت‌های شهرداری تهران در حوزه‌ی سلامت بسیار قابل تقدیر است .

حمد الشطی سفیر سلامت کویت در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: من واقعا تحت تاثیر برنامه‌های سلامت شهر تهران قرار گرفتم‌، موفقیت‌هایی که ایران و شهرداری تهران در حوزه‌ی سلامت به دست آورده‌اند بسیار قابل تقدیر است چرا که در سایه این اقدامات حتی از آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری  می‌شود .

 سفیر سلامت کویت با اشاره به اقدامات سازمان جهانی بهداشت و فرستادن سفیران سلامت به کشورهای مختلف، عنوان کرد: ما این سفرها را در سازمان جهانی بهداشت پایگذاری کردیم تا با این کار یک سنجنش عادلانه برای همه مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه مردم دنیا حق دارند به صورت مساوی از این امکانات برخوردار باشند و تمام کارهایی که شهرداری تهران در زمینه‌ی سلامت انجام می‌دهد را فوق العاده و تاثیرگذار است .

 سفیر سلامت کویت به عنوان کسی که در زمینه‌ی بهداشت عمومی کار می‌کند، نسبت به عملکرد شهرداری تهران در زمینه‌ی سلامت عمومی، تصریح کرد: به نظر من شرکت داشتن مردم و کار داوطلبانه‌ی آن‌ها در مراکز عمومی شهرداری نقطه‌ی قوت در امر سلامت شهر است. 

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که وزارت بهداشت تمام امور سلامت را در دست گیرد. اینکه از ظرفیت‌های انسانی و از شهرداری‌ها برای انجام بهتر کارهای مردم در این حوزه استفاده شد در تمام کشورها معمول است.

حمد الشطی کارهایی را که قالیباف برای شهر تهران انجام می‌دهد را واقعا قابل تقدیر دانست و گفت: کیفیت امور سلامت در مناطق شهر تهران واقعا بالا است و شهروندان با امکانات محدودی که دارند بسیار خوب می توانند برنامه‌ریزی کنند و برنامه‌هابی بهبود وضعیت بهداشت خودشان را ارتقا بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار