حسین وکیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

همکاری مطلوب سازمان امور مالیاتی و قوه قضاییه/ تشکیل کمیته مشترک

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از برگزاری نشست مشترک بین سازمان امور مالیاتی و قوه قضاییه همکاری‌های این دو نهاد روند مطلوبی را طی می‌کند.

همکاری مطلوب سازمان امور مالیاتی و قوه قضاییه/ روشن شدن کمیته مشترکحسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص همکاری این سازمان و قوه‌‌قضاییه در جهت شفاف سازی گفت: همکاری سازمان امور مالیاتی و قوه‌قضاییه کشور دامنه‌ گسترده‌ای را شامل میشود در خیلی از امور مربوط به مالیات نیاز به نماینده دادگستری و نماینده دادستانی وجود دارد.

وی گفت: در حال حاضر همکاری بین این دو نهاد بسیار مطلوب است و قوه قضاییه هماهنگی لازم را با سازمان امور مالیاتی دارد.

وکیلی ادامه داد: در اصلاحیه قانون مالیات‌ها در خصوص همکاری با قوه قضاییه و مسائل مربوط به آن موارد متعددی مشاهده می‌شود. طی جلسات برگزار شده قوه‌قضاییه هرگونه وظیفه‌ای که طبق قانون موظف به انجام آن است ممکن ساخته و روزانه همکاری‌های متعددی با این نهاد صورت می‌گیرد.

معاون مالیات‌های مستقیم گفت: قبل از برگزاری نشست مشترک قوه قضاییه و سازمان امور مالیاتی هماهنگی و همکاری‌های بسیاری وجود داشت.

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری نشست مشترک این همکاری‌ها از انسجام بیشتری برخوردار شدند.

وکیلی در پایان گفت: در این راستا کمیته مشترک، نحوه ارتباطات و نفرات رابط مشخص گردیده و بسیاری از امور مالیاتی بهتر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مالیات ، دادستانی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارش درسته
آخرین اخبار