تونی آبوت: استرالیا پذیرای مهاجران نخواهد بود

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد این کشور مهاجرانی را که از طریق دریا به استرالیا سفر میکنند، نخواهد پذیرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  آسوشییتد پرس؛ تونی آبوت، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد این کشور مهاجرانی را که از طریق دریا به استرالیا سفر میکنند، نخواهد پذیرفت.

وی با اشاره به مهاجرت هزاران مسلمان روهینگیا از میانمار و بنگلادش به استرالیا گفت: ما کاری نخواهیم کرد تا دیگر مهاجران به سفرهای پر‌مخاطره با قایق تشویق شوند. اگر استرالیا مهاجرانی را که از طریق دریا راهی این کشور می‌شوند  بپذیرد، بدون شک اوضاع بدتر خواهد شد و هر روز شاهد افزایش تعداد این نوع مهاجرت های غیر‌قانونی هستیم. وظیفه اصلی ما تلاش برای جلوگیری از قاچاق انسان و از دست رفتن جان هزاران مهاجر بر روی قایق های نا‌مطمئن است. نپذیرفتن این افراد در حقیقت کمکی انسان دوستانه برای حفظ جان آنها خواهد بود.

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای مهاجر‌پذیر جهان است و سالانه 13 هزار و 750 مهاجر را به جمعیت خود اضافه می‌کند؛ اما قانون مهاجر‌پذیری این کشور دیگر شامل حال مهاجران غیر‌قانونی، نمی‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد گرامی
۱۷:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
توی یه چمن سبز در هوای بسیار مطبوع جشن بزرگی میبینم که صفره های زیبا چندین جور غذا تدارک دیدی و از روز لذت میبرین ناگهان چند تا رعد و برق از دور می‌بینید همه جمع میشن وسط حیاط بعد برق وسط حیاط تو میخوره تونی ابوت تمام خانوادت در دم زغال
آخرین اخبار