حاشیه های سفر رئیس جمهور به تبریز

یک کارگر با کمک و همراهی وزیر رفاه خانواده تشکیل می دهد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز: یکی از کارگران واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در جریان دیدار صمیمانه وزیر رفاه از این واحد صنعتی مشکل خود را عدم امکان ازدواج به واسطه مسائل مالی عنوان کرد. وزیر رفاه به این جوان قول داد که حاضر است اسباب ازدواج او را در مدت همین سفر انجام دهد و گفت که تا پایان روز منتظر خواهد بود. 

فریاد تراکتور تراکتور در ورزشگاه تختی تبریز 

از ابتدای حضور روحانی در ورزشگاه  تختی تبریز صدها تن از مردم در ورزشگاه تختی تبريز فریاد تراکتور تراکتور را سر دادند.

نظم قابل توجه و برنامه ریزی شده در ورزشگاه تختی

برنامه سخنرانی و استقبال از ريیس جمهور با نظم خاصی در ورزشگاه برگزار شد و مردم بر خلاف برخی دیدارهای عمومی با مسئولان ارشد چندان از بابت بی نظمی و تاخیر در برنامه متضرر نشدند مضاف بر اینکه سازماندهی گسترده ای در ترکیب حضور مردم در ورزشگاه صورت گرفته بود که آن را از قالب مردمی بودن خارج می کرد.

استقبال صنعتگران و تجار آذربایجانی از مواضع دولت

چندین تن از تجار و صنعتگران آذربایجانی مقیم خارج از کشور و نیز فعالان اقتصادی داخل استان که در برنامه دیدار مستقیم با ريیس جمهور شرکت کرده بودند از حمایت دولت از برنامه های اقتصادی و رفع مشکلات سرمایه گذاری حمایت کردند.فعالان اقتصادی البته مسايل و انتقادات خود را در جریان دیدار با دولتمردان مطرح کردند که با استقبال مسئولان امر مواجه شد.


گفتني است: حجت الاسلام دکتر حسن روحانی ريیس جمهوری به هفدهمین سفر استانی خود به آذربایجان‌شرقی خاتمه داد و ساعاتي پیش تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهاي پيام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.