مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور + عکس و مصاحبه ها

مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور از ساعت 22 با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در سالن اجلاس سران آغاز شد.

مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور + عکس

مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور + عکس

بر اساس این گزارش این مراسم با حضور کفاشیان ، عزیزی خادم ، اصفهانیان، اسدی ، دبیری ، اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی و خانواده شهدا در حال برگزاری است.

کادر فنی تیم ملی و کی روش به همراه بازیکنان تیم ملی وارد سالن مراسم شدند.

کفاشیان ، اسدی ، خوردبین، کی روش تیموریان ، شجاعی ، پیروانی ، نماینده ولی فقیه هدایایی را به رسم یاد بود به خانواده شهدا اهدا کردند.

مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور + عکس

 اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خبر سرپرستی مهر پیما کذب بوده است و ما وی را معرفی کرده بودیم که کارهای کمیته داوران را انجام بدهد.
 
وی بیان کرد : عملکرد داوران در لیگ چهاردهم مثبت بوده و همانطور که داوران را تشویق میکنیم با آنها برخورد هم خواهیم کرد.

حمید استیلی نیز در حاشیه این مراسم گفت: دوستان زیادی در فوتبال داشتم که شهید شده اند و الان وظیفه ام که به این همایش بیایم، چرا وجود آنها بوده که ما الان راحت زندگی میکنیم. باید این مراسم را درک کنیم و بودن ورزشکاران در این مراسم الزامی است و اگر به جبهه ها بروید متوجه می شوید.
 
وی بیان کرد : چندین سال است که بحث خصوصی سازی مطرح میشود و در آخر هم میگویند واگذار نميشود این یک توهین است به مردم کشورمان اما امیدوارم برای پرسپولیس هم فردی پیدا شود .به نظر من مردم بیشتر از این موضوعات ضربه میخورند.

برای اجاره دادن باید اهلیت هم ملاک باشد. اکثر تیم ها به بازیکنان و سرمربی ها بدهکار هستند .الان ببینید عابدزاده به خارج از کشور رفته و خوب نیست چهره های ورزشکار از کشورمان بروند .

وی افزود : فساد همیشه در فوتبال بوده و همه این افراد را می شناسند .به نظر من فقط مساله را نشان میدهیم ولی هیچ وقت عملی نشده .قوانین ما اگر درست باشد به طور حتم فوتبال ما هم درست میشود.

وی افزود : 7 میلیارد از دادستانی طلب کارم.

مراسم 2500 شهید جامعه فوتبال کشور + عکس و مصاحبه ها

اسدی: در هر مکتبی شهید جایگاه خاص خود را دارد .در تمام دنیا بهترین هايشان شهيدان آنها بودند و برای افرادی که راحتی را برای ما فراهم کردند ارزش قائل هستیم .امیدوارم بتوانیم ایثارگری ها رو در کنیم و این 8 سال تجربه خوبی برای ما بود .

وی افزود: به برادران عزیزم در تیم ملی و تیم فوتبال ساحلی و به افرادی که به انها کمک میکنند می خواهم بگویم که یادتان باشد پرچم از دست چه کسانی به زمین افتاد و ممنونم که پرچم ایران را سربلند می کنید، همیشه به شما کمک می کنیم و به عنوان یار دوازدهم در کنار شما هستیم و امیدوارم فصل خوبی را شروع کنید و امیدوارم در مسابقاتی که در پیش رو دارید موفق باشید.

یحیی گل محمدی درباره این مراسم گفت: مراسم خوبی بود و تجلیل خاطره ای شد از شهدای فوتبال و شاید باور کردنی نباشد اما ما 2500 ورزشکار شهید داریم .

تغییرات ما برای فصل بعد کم است شاید 2 یا 3 بازیکن جا به جایی داشته باشیم. حدادی فر درباره خداحافظی اش با من مشورت نکرد و من این موضوع را از رسانه ها شنیدم و باید در این مورد خودش نظر بدهد .در ذوب آهن می مانم.

حسینی بازیکن تیم ملی گفت : بحث مالیاتم برطرف نشده و سازمان لیگ باید حل کند .فکر کنم فردا این موضوع حل شود.

امیری بازیکن تیم ملی نیز اظهار داشت: شرایط اردو خوب است و فقط مسائل خدمت و مالیات پیش رو است و امیدوارم این مسئله حل شود تا استرس نداشته باشیم .

وی افزود: باید این موضوع قبل از برگزاری اردو حل ميشد و مسئولان رسیدگی میکردند و مشکلات مالیاتی ندارم .یک سال دیگر با نفت قرار داد دارم و باید مسولان این تیم درباره من تصمیم بگیرند .از باشگاه پرسپولیس با من مذاکره ای نشده است.

سوشا مکانی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی داشتیم و همیشه مشکلات مالیات داشتیم اما امیدوارم با درایت کی روش این مشکلات حل شود .من مشکل مالیاتی ندارم و صد در صد پرسپولیس می مانم.

طارمی نیز در حاشیه این مراسم گفت: با بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوستم .شرایط اردو خوب است و بازی دوستانه خوبی در پیش رو داریم.

سردار آزمون و آندو تیموریان صحبتی نکردند.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: اردو هایی را کی روش در نظر گرفت. باید قوانین لحاظ شود .در صدد هستیم تا مشکل سید جلال حسینی و رفیعی رفع شود .

وی در مورد پولادی اظهار داشت: با فدراسیون قطر برای پولادی صحبتی نکردیم و امیدوارم زودتر بیاید و مشکل خود را حل کند و تماس می گیرم تا برگردد . از اینکه پولادی خانواده اش را به قطر برده بی اطلاعم .

وی در مورد تعداد سفرهایش نیز گفت: تعداد سفرهایم از سال 86 میانگین 10 تا 11 بوده است.

کفاشیان در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد بلاتر گفت: هنوز اتهام فساد وی ثابت نشده است.

چند سال است بحث فساد را می گویند اما ما که چیزی ندیدم و بهتر است انقدر اسم فساد را نیاوریم چون خانواده فوتبال در اتاق شیشه ای هستند و همه چیز مشخص است .رییس فیفا هنوز فاسد نشده و این شانس را به دیگران داده و من هم کاندید نمي شوم .

وی در مورد سایپا نیز گفت: برای انتقال سايپا قرار شد جلسه ای را با مسولان بگذاریم و تکلیف را مشخص کنیم .

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز  پس از حضور در مراسم سومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی با عنوان یادواره 2500 شهید جامعه فوتبال اظهار داشت: تقدیر از شهدا مهم بود و برای تجلیل از آنها اینجا جمع شده بودیم. این موضوع اهمیت زیادی داشت.نام شهدا در تاریخ ایران باقی می ماند.

این مراسم ساعت 15 دقیقه بامداد سه شنبه بهپایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار