آغاز به کار همایش بین المللی اورولوژی و نفرولوژی از فردا

همایش بین‌المللی اورولوژی و نفرولوژی از فردا 20 خرداد سال جاری آغاز به کار می‌کند.

داریوش آرمان، معاون ارتباطات و بین‌الملل انجمن حمایت از بیماران کلیوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره بین المللی نفرولوژوی و اورولوژی از فردا 20 خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی شروع به کار می کند در این همایش، جامعه پزشکی نفرولوژیست‌ و اورولوژیست‌ به همراه پرستاران بخش پیوند کلیه و دیالیز و بیماران دیالیزی حضور دارند.

وی افزود: همایش بین المللی نفرولوژی و اورولوژی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله، انجمن نفرولوژی و اورولوژی به همراه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بر پا می‌شود و در این همایش آخرین تحولات مربوط به بیماران کلیوی و درمان آنها پرداخته می‌شود همچنین به روش‌ها و متدهای درمان و جراحی‌های مختلف کلیه پرداخته می‌شود. 

معاون ارتباطات و بین الملل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: در همایش بین‌المللی نفرولوژی و اورولوژی، آموزش پیشرفته‌ترین روش‌ها در حوزه پرستاری بیماران پیوند کلیه مورد بررسی قرار می‌گیرد در خلال این همایش 3 روزه که از 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود به بیماران دیالیزی و پیوند کلیه اطلاعات خوب درمانی و دارویی و مسائل مربوط به این بیماران ارائه می‌شود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم رسانه ملی و تمام رسانه‌های گروهی دیگر با حضور خوب و پر رنگ خود به برگزاری پر بارتر همایش بین المللی اورولوژی و نفرولوژی کمک کنند از رسانه‌ها دعوت می‌کنیم که در این همایش حاضر شوند. 

معاون ارتباطات و بین‌الملل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: همایش بین‌المللی نفرولوژی و اورولوژی از نظر جنبه فراملی حائز اهمیت است و رسانه‌ها اقدام‌های لازم را در خصوص پوشش خبری این همایش انجام دهند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار