مدافع عملکرد دولت روحانی هستم/

عارف: جریان اصلاحات، چاره‌ای جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه جریان اصلاحات چاره‌ای جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد، گفت: ما باید به دنبال عبور از موانع بوده و با احترام کامل به قانون، در پی رفع مشکلات و معضلات باشیم.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف در دیدار جمعی از نخبگان و فارغ‌التحصیلان علوم سیاسی دانشگاه‌های مختلف کشور به تلاش جریان اصلاحات برای کمک به موفقیت هرچه بیشتر نظام در چارچوب اصول و ارزش‌هایی که انقلاب برای آنها هزینه داده است، گفت: جریان اصلاحات مدیون انقلاب، امام(ره) و راه امام(ره) است، هر چند جریان رقیب برای برچسب زدن به جریان اصلاحات تلاش زیادی می‌کند.

به گفته وی، اصلاح‌طلبان برای رسیدن به قدرت در ساز و کارهای قانونی موجود عمل می‌کنند چرا که اصلاحات را عمل به قانون و انجام تکلیف در چارچوب قانون می‌دانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ، نتیجه آن انتخابات را حاصل عقل‌گرایی و ریسک‌پذیری به موقع جوانان دانست و تاکید کرد: راهبرد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 "تغییر" بود و سایر اهداف و نیز انتخاب شخص و فرد خاص، هدف ثانویه جریان اصلاحات بود که به این هدف هم دست پیدا کردیم.

عارف با اشاره به انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری، ضامن پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات و پیروزی اصلاحات خواهد بود و جریان اصلاحات چاره‌ای جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد. ما باید به دنبال عبور از موانع باشیم و با احترام کامل به قانون، در پی رفع مشکلات و معضلات باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان جایگاه رفیع جنبش دانشجویی گفت: اعتقاد ما بر این است که در دوران فعلی، کارآیی تشکل‌های غیر سیاسی و NGO ها بیشتر از تشکل‌های سیاسی است و معتقدم که شأن جنبش دانشجویی فراتر از حمایت از احزاب است. تشکل‌های دانشجویی باید برای مشارکت هر چه بیشتر مردم و بخصوص جوانان در انتخابات و بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی ویژگی‌های یک نماینده ارزشمند تلاش کنند.

عارف در پایان با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: برای ارزیابی کارنامه دولت باید دید دولت تدبیر و امید در چه شرایطی و با چه مشکلاتی مدیریت کشور را در دست گرفته است، به همین دلیل با توجه به دانسته‌های ما از شرایط سخت دولت، همواره همراه دولت بوده‌ایم و به شخصه در هر جایی مدافع عملکرد دولت دکتر روحانی هستم. گرچه ضعف‌ها و کاستی‌ها را می‌دانیم و برای رفع آنها به دولت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۵:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
ملت باید مدافع باشند نه اشخاص.
آخرین اخبار