در صحن علنی امروز؛

وزیر ارتباطات نمایندگان مجلس را قانع کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان به صحن علنی مجلس آمده بود، توانست نمایندگان مجلس را قانع کند.

وزیر ارتباطات نمایندگان مجلس را قانع کردبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخگویی به سوال نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی مجلس حاضر شد.

خلاصه سوال نادر قاضی پور از وزیر ارتباطات در مورد دلیل قطع و یکطرفه شدن تلفن همراه اول، عدم ارسال پیامک و عدم تعیین تکلیف وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی توسط شرکت مخابرات بود. که در چهار محور زیر اعلام شد: 

1- چرا شرکت مخابرات بدون اطلاع تلفن‌های همراه مردم را قطع می‌کند؟

2- چرا فصل مشخص برای یکطرفه کردن تلفن همراه تعیین نشده است؟ 

3- چرا شرکت مخابرات تلفن همراه اول هزینه پیامک‌های ارسالی از فرستنده اخذ می‌کند ولی پیامک‌ها را ارسال نمی‌کند؟ 

4- چرا شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد مستقیم نمی‌بندد؟ 

قاضی پور در ادامه با بیان اینکه تنها راه حل بیرون رفتن از تحریم‌ها توجه به تولید ملی است گفت: متاسفانه اپراتورها تلفن همراه  وارد کننده شده‌اند. ( برای مشاهده متن کامل خبر اینجا را کلیک کنید) 

پس از توضیحات  توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده سوال کننده اعلام کرد از پاسخ‌ها قانع نشده و لذا خواستار به رای گذاشتن توضیحات واعظی به رای نمایندگان شد.

نمایندگان با 101 رای موافق، 67 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموع 197 نمایده حاضر در صحن علنی اعلام کردند از توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار