در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران/

بادامچیان: درصدد قبول کردن حاکمیت جامعتین هستیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه ما با تحقق همگرایی در جریان اصولگرایی، وارد رقابت‌های درونی با خود نخواهیم شد گفت: در حال حاضر درصدد قبول کردن حاکمیت جامعتین هستیم که البته اکثرا آن را قبول کرده‌اند.

در حال حاضر درصدد قبول کردن حاکمیت جامعتین هستیم"اسدالله بادامچیان"  عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: معمولا تفاهمات روی مبانی و ضوابط است که به حد امضا رسیده است که البته در هر دوره شرایط گروه‌ها و حتی نامزدها متفاوت می‌شود لذا این شرایط متفاوت ایجاب می‌کند که ما در هر زمانی به سبب همان شرایط در چارچوب دید کلان انقلاب و نظام حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: امروز ما باید در این موقعیت حساس به وظایف خود عمل کنیم تا انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی به سمت تکامل بیش از پیش حرکت کند و از اینها مهمتر باید مشکلات کشور را حل کنیم چراکه کشور به یک فضای همدلی نیاز دارد.

بادامچیان با بیان اینکه ما با تحقق همگرایی در جریان اصولگرایی، وارد رقابت‌های درونی با خود نخواهیم شد، تصریح کرد: البته ساز و کارهای انتخاباتی باید در جلساتی مطرح شود اما تاکنون در جلساتی که در این زمینه برگزار کرده ایم بسیار موفق بوده‌ایم و تلاش داریم تا نظمی را در سامان دادن به جریان اصولگرایی بدهیم.

وی با اشاره رایزنی‌ حزب موتلفه با جامعتین افزود: در حال حاضر درصدد قبول کردن حاکمیت جامعتین هستیم که اکثرا آنرا قبول کرده‌اند و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بقیه فقها، علما و روحانیت به شکلی به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار