تبریز؛

طراحی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در ایران خودرو تبریز

مدیر فناوری اطلاعات شرکت ایران خودو تبریز از طراحی و اجرای آزمایشی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در این شرکت خبر داد.

طراحی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در ایران خودرو تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ مهندس اکبر کوماری تبریزی با اعلام این خبر گفت: این سامانه بر اساس نیاز داخلی این شرکت به اطلاع از آخرین وضعیت محموله های ارسالی بار و ضرورت برنامه ریزی تولید توسط مهندسان واحد فناوری اطلاعات و سیستم های شرکت طراحی و اجرایی شد.

وی در تشریح جزئیات عملکرد این سامانه اظهار داشت: در این سامانه آخرین وضعیت محموله های ارسالی قطعات و بدنه به شرکت بر اساس سرعت حرکت خودروها، نوع بار، تعداد قطعات در حال حمل، نوبت ورود به کارخانه، اولویت بندی ورود محموله ها به انبار و سایر موارد در دسترس کاربران قرار می گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات  شرکت ایران خودو تبریز با بیان اینکه این سامانه هم اکنون به صورت آزمایشی اجرایی شده و قابل بهره برداری می باشد بیان داشت: سامانه مذکور  قابلیت استفاده در شرکت های بزرگ دیگر نیز برای تامین و توسعه لجستیکی را داشته و سرعت ساماندهی انبار ها و برنامه ریزی تولید به هنگام را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

کوماری تبریزی همچنین با اشاره  به اینکه شرکت ایران خودرو تبریز گامی به سمت تحقیق و توسعه و تولید محصولات الکترونیک با اتکا به فناوری های اطلاعاتی روز را در دست اقدام دارد افزود: سرمایه گذاری در بخش فناوری های الکترونیک ارتباطی یکی از پرسودترین بازارهای جدید در دنیای دیجیتال است که پیوندی ناگسستنی با صنعت خودرو دارد و به زودی شاهد خبرهای خوب در این حوزه از فعالیت شرکت خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.