مدیر بی‌گناه به خاطر یک سوء ظن به طرز فجیعی کشته شد!/ مردم خشمگین حتی به پلیس رحم نکردند + عکس

انبوهی از مردم خشمگین در شمال هند،مدیر مدرسه ای را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار دادند . گمان می‌رود که این کارمند، مسئول کشتن دانش اموزان 11 و 12 ساله است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یک نمایش تلوزیونی در کانال محلی نشان داد که پسری با یک چوب بلند بر سر و صورت و شکم مردی که بر روی زمین افتاده می‌ کوبد، در حالی که مردم در حال تماشا هستند، او را لگد مال میکنند.

گفتنی است ،‌ 2 دانش آموز روز گذشته در حیاط مدرسه ناپدید شدند، بنابراین روستاییان مدیر مدرسه را متهم کردند که او بچه ها را کشته و جسد انها را به تالاب انداخته است.

در بررسی‌های بعدی معلوم شد که این دو دانش آموز در تالاب غرق شدند و مدیر مدرسه بی گناه از جراحتهای وارده از حمله مردم جان خود را از دست داد.

وقت پلیس به محل مجازات قربانی رسید،مردم خشمگین با پرتاب سنگ به سمت آنها حمله کردند، به طوری که 6 مامور پلیس زخمی شدند.

مدیر جوان پس از کشته شدن مشخص بی‌گناه بوده!/ مردم خشمگین حتی به پلیس رحم نکردند + عکس

در پی این حادثه ساکنین روستای محل سکونت مدیر کشته شده، عصبانیت خود را از مرگ او با بستن جاده و آتش زدن یک وسیله نقلیه و ایجاد ترافیک نشان دادند.

علاوه بر این پلیس در تلاش است برای سخت گیری بیشتر به منظور جلوگیری از این مدل مجازات های تعصبی، بدون محاکمه توسط مردم بومی که در ماه اخیر در هند زیاد شده است.

بر اساس گزارش پلیس،مردم ساکن مطقه سیدفرید خان ،در ایالات ناگالند شمالی مستعد اشوب و ایجاد اجتماع های گسترده و اتش زنی و مجازات های دسته جمعی بدون محاکمه هستند، به طوری که از  ماه مارس تا کنون پلیس هند 42 نفر را بعد از کشتن و زجر کشی متهم ها ی مشکوک به تجاوز ،( در ملا عام) دستگیر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار