گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همکاری رژیم صهیونیستی با دولت اسرائیلی عراق و شام

"شام تا عراق" یا "نیل تا فرات" + تصاویر

اسرائیل خود را پشت تروریست‌های تکفیری پنهان کرده است و می‌داند اگر تصرف "شام تا عراق" محقق شود، نیل تا فرات نیز محقق می‌گردد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ تروریست‌های داعش با انجام عملیات‌های مختلف در 4 سال گذشته در سوریه و از سال 2014 در عراق بیش از 175 هزار کیلومتر در دو کشور عراق و سوریه را به تصرف خود درآورده‌اند.







*** سناریویی مشابه توسعه سرزمینی اسرائیل


در حالی داعش خود را دولت اسلامی (Islamic State) می‌خواند که وسعتی اولیه از شام تا عراق (Islamic State Syria and Iraq) حدود قریب به 600 هزار کیلومتر مربع تعریف کرده که بی‌شباهت به سناریو رژیم صهیونیستی در توسعه سرزمینی (نامشروع) خود نیست.











*** اسرائیل حامی داعش


در این پروسه داعش دقیقا در مسیرهایی حرکت می‌کند که اسرائیل به نوعی در زمان‌های مختلف دوست داشت این مناطق را تصرف کند؛ از جمله "شامات"، "صحرای سینا"، "عراق تا رود فرات" و ... که حتی نوع ایدئولوژی داعش هم در حالت کلی شبیه ایدئولوژی اسرائیل است. پس نتیجه می‌گیریم اسرائیل حامی داعش می‌باشد.













*** اسرائیل در خفا از شام تا عراق حمایت می‌کند


اسرائیل خود را پشت تروریست‌های تکفیری پنهان کرده است و تلاش می‌کند تا در خفا از طرح "شام تا عراق" که فاز اول توسعه سرزمین داعش است، حمایت کند و معتقد است این حمایت اگر منجر به نتیجه شود، یقینا سناریوی تصرف "نیل تا فرات" نیز دور از دسترس نخواهد بود و لذا از هیچ کمکی به این تروریست‌ها در مناطق مختلف سوریه از جمله از طریق "جولان" فروگذار نمی‌کند و این در حالی است که "نیل تا فرات" همان "شام تا عراق" است که فقط بخش‌هایی از مصر در اشتراک این دو نیست که البته برای رد گم کردن سناریوی بدی نیست.













**اسرائیل و داعش ایدئولوژی یکسانی دارند


اسرائیل و داعش ایدئولوژی یکسانی دارند و آن ضربه زدن به محور مقاومت است و تحقق این پروسه نیازمند این است که اسرائیل و داعش لازم و ملزوم یکدیگر باشند.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار