کشته‌شدن 5 فرد مظنون به انجام حملات تروریستی در تونس

دولت تونس با اعلام کشته‌شدن 5 مظنون به انجام حملات تروریستی جدید در این کشور از خنثی‌شدن دومین حمله پس از کشتار شهر "سوسه" خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، پس از کشتار شهر "سوسه" در تونس، نیروهای امنیتی از کشته‌شدن 5 فرد مظنون به انجام حملات تروریستی جدید در این کشور خبر دادند.

به گزارش وبسایت خبری «کاپیتالیس» تونس، این افراد در حالی که تعدادی اسلحه کلاشینکف، یک سلاح کمری، دو نارنجک، مدارک شناسایی و مقدار قابل توجهی پول نقد با خود حمل می‌کردند، روز گذشته در حوالی شهر "الکتار" در استان «قفصه» طی یک عملیات ضد ترور از پای در آمدند.

وزارت کشور تونس همچنین از شناسایی جسد "مراد غَرسَلی" در میان کشته‌شدگان خبر داد. نیروهای امنیتی تونس این فرد 27 ساله را یکی از تروریست‌های گروه القاعده می‌دانند که تاکنون مرتکب جنایات متعددی از جمله حمله به منزل یکی از وزرای تونس و کشتن برخی از نیروهای گارد ملی این کشور شده است.

دولت تونس پیشتر از اعزام 100 هزار نیرو برای تأمین امنیت این کشور پس از کشتار تروریستی سوسه خبر داده بود. از این تعداد تنها 3 هزار نفر برای حفاظت از جان مردم در هتل‌ها، سواحل و اماکن باستانی اختصاص داده شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار