تونس و استقرار 100 هزار نیروی امنیتی برای حفاظت از این کشور

دولت تونس اعلام کرد 100 هزار نیروی امنیتی را به منظور حفاظت از این کشور و جلوگیری از حملات جدید مستقر کرده است از جمله سه هزار نیرو که برای حفاظت از سواحل، هتل ها و اماکن باستانی اختصاص داده شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان دولت تونس اعلام کرد 100 هزار نیروی امنیتی را به منظور حفاظت از این کشور و جلوگیری از حملات جدید مستقر کرده است از جمله سه هزار نیرو که برای حفاظت از سواحل، هتل ها و اماکن باستانی اختصاص داده شده اند.

دولت تونس به علت تصمیم هفته گذشته دولت انگلیس که از گردشگران خواسته بود به علت نگرانیهای امنیتی از این کشور واقع در شمال آفریقا خارج شوند، ناراحت است.

بیشتر افراد کشته شده در حمله بیست و ششم ماه ژوئن (5 تیرماه امسال) یک افراط گرا به یک منطقه ساحلی در تونس از گردشگران انگلیسی بودند.

کمال جندوبی وزیر دولت تونس روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران در پایتخت این کشور اعلام کرد تونس، اقدام انگلیس را درک می کند ولی از آن متاسف نیز است.

وی گفت تعداد ماموران امنیتی در مکان های گردشگری دو برابر شد و به سه هزار تن رسید و بیش از 100 هزار نیروی پلیس، گارد ملی، سازمان دفاع غیرنظامی و ارتش هم اکنون در تلاش های امنیتی دولت مشارکت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار