انتقاد تند شبکه های اجتماعی از اقدامات ضد یونانی آلمان

طرح حوزه یورو برای رهایی از بحران بدهی یونان در میان کاربران شبکه های اجتماعی این کشور واکنش های منفی گسترده ای به همراه داشته است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، در نشست حوزه یورو دولت یونان با پیشنهاداتی مواجه شد که خشم کاربران شبکه های اجتماعی در این کشور را به همراه داشت.  

به باور یونانی ها، پیشنهادات سران حوزه یورو به شدت تحت تاثیر و نفوذ آلمان و به ویژه وزیر دارایی متخاصم این کشور قرار دارد. امری که باعث شد هزاران کاربر شبکه های اجتماعی در یونان با انتقاد تند از آلمان، این کشور را به توطئه کودتا متهم کنند. 

سران حوزه یورو شب گذشته در تلاش بودند یونان را به پذیرش پیشنهادات خود متقاعد کنند. آنها با تهدید یونان اعلام کردند یا باید پیشنهادات حوزه یورو را پذیرفته و یا به ورشکستگی تن داده و از حوزه یورو خارج شود. سران حوزه یورو خواستار افزایش مالیات ها و کاهش حقوق بازنشستگی در یونان شده اند. 

موضوع دیگری که خشم برخی از کاربران یونانی را برانگیخته است درخواست حوزه یورو برای وقف بخشی از دارایی های عمومی یونان به یک صندوق مستقل است تا در نهایت صرف پرداخت بدهی های یونان شود. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار