عبدالمحمدی: نبود اسپانسر دلیل حذف تیر اندازان از تیم ملی است

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: تیراندازان هنوز درگیر مشکلات مالی هستند حتی برخی باید با هزینه‌های شخصی در جام جهانی شرکت کنند.

فرشید عبدالمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه ملی پوشان برای  حضور در جام جهانی آذربایجان حاضر می‌شوند، متاسفانه باز هم کمبود بودجه فدراسیون سدی برای حضور همه ملی پوشان اهداف پروازی در تیم ملی شده است.
 
وی در ادامه افزود: حتی ممکن بود به دلیل کمبود بودجه اعزام تیم ملی لغو شود که با تلاشهای مسئولین فدراسیون بخشی از منابع مالی تامین شد. اما همه تیراندازان نمی‌توانند در مسابقات جهانی آذربایجان شرکت  کنند.
 
وی در خصوص حضور ورزشکاران با هزینه شخصی در مسابقات بیان کرد: ورزشکارانی که از تیم ملی حذف شدند مجبورند با هزینه‌های خودشان در مسابقات شرکت کنند. در مسابقات گذشته نیز وضع به همین منوال بود و تیراندازان با همه مشکلات پیش رو نتایج بسیار خوبی کسب  کردند هرچند موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.
 
عبدالمحمدی تصریح کرد: از مسولین در وزارت ورزش تقاضا داریم به جای هزینه‌های سرسام آور در برخی رشته‌های ورزشی به تیراندازی هم توجه کنند تا تیراندزان حداقل برای حضور در مسابقات جهانی مشکل مالی نداشته باشند.
 
سرمربی تیم ملی اهداف پروازی درباره حمایت‌های دولتی گفت:  متاسفانه صدای ما به گوش مسئولان نمی‌رسد. تیراندازی در حال خشک شدن است اما دریغ از اندکی حمایت از وزارت ورزش.
 
عبدالمحمدی در خصوص تخصیص هزینه‌های نامتعادل به رشته‌های ورزشی متفاوت عنوان کرد: عدالت در ورزش کشور ما حاکم نیست. برخی رشته‌ باید بودجه‌های میلیاردی داشته باشند اما برخی مثل تیراندازی همیشه باید با کمبود بودجه دست و پنجه نرم کنند و ملی پوشان در آستانه مسابقات دچار فشارهای روحی و روانی برای تهیه بودجه باشند و این خود لطمه بزرگی به روحیه ورزشکاران وارد می‌کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی مسابقات را به دلیل کمبود بودجه از دست دادیم و فرصت‌ زیادی برای کسب سهمیه المپیک باقی نمانده امیدوارم در این فرصت باقیمانده به هدفمان در اهداف پروازی برسیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار