نیکخواه بهرامی: جام قهرمانی را از کام اژدها بیرون می‌کشیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است، شکست تیم کشورمان برابر چین تمرینات سنگین بود و ایران با شکست میزبان قهرمان رقابت‌های اطلس‌اسپورت می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، صمد نیکخواه بهرامی پس از برتری تیم ملی بسکتبال برابر ایتالیا ا ظهار کرد:بازیکنان ایران همه خوب‌اند. البته روز نخست بازی‌ها هنوز ناهماهنگ بودیم ولی در بازی بعد بهتر شدیم و مقابل ایتالیا هم دیدید که ملی پوشان بهتر کار کردند. امیدوارم مرحله بعدی هم  عملکرد مناسبی داشته باشیم تا به دیدار رسیده و قهرمان شویم.
کاپیتان تیم ملی همچنین به نیاز تیم برای آشنایی با تاکتیکهای جدید اشاره کرد و افزود:به زمان نیاز داریم و در یک هفته سرمربی تیم اطلاعات زیادی را به ما داد تا برای مسابقات آماده شویم .همین امر کمی کار را سخت کرد .ولی با حضور در تورنمنت و سطح تیمها سرمربی روش بازی را ساده تر کرد و مطمئن باشید بهتر می شویم.

.نیکخواه بهرامی با بیان اینکه تورنمنت اطلس اسپرت تمرین خوبی برای جام ملتهاست، ادامه داد:100   در صد همینطور است. مربی سعی کرده در این تورنمنت از باتجربه ها کمتر استفاده کند تا بقیه را در لحظات حساس حتی زمانی که تیم عقب است یا پیش است مورد محک قرار بگیرند که چه کسی بهتر می تواند به تیم کمک کند شناسایی شود.واقعا قهرمانی در جام ملتها و رفتن به المپیک هدف همه ماست. چه نفراتی که اینجا هستیم و چه آن بازیکنانی که در تهران هستند باید از بین آنها 12 سرباز آماده انتخاب شود و به چین برود.این کار سختی است.
 
کاپیتان تیم ملی اضافه کرد: از تیم‌های حاضر در گروه B اطلاعاتی ندارم. اگر به چین باختیم اولین بازی ما بود . آنهم بعد از هشت روز تمرین سنگین در تهران.ولی اگر به دیدار نهایی  برسیم هماهنگی کامل را پیدا می‌کنیم و  پس از شکست تیم سرزمین اژدها، با جام به تهران برمی گردیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار