صعود تیم ملی بسکتبال ایران با شکست اسلواکی

تیم ملی بسکتبال ایران با برتری برابر اسلواکی به مرحله نیمه‌‌پایانی رقابت‌های اطلس‌ اسپورت چین راه یافت.

آغاز مقتدرانه تیم ملی بسکتبال مقابل اسلواکی

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسلواکی ساعت 17:45 دقیقه امروز به وقت تهران در سالن شهر سوژو آغاز شد و با برتری 75 بر 59 تیم کشورمان به پایان رسید.

بائر من تیمش را با ترکیب حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، سعید داور پناه، آرمان زنگنه و مهدی کامرانی به مصاف اسلواکی فرستاد .

تیم ایران با تکیه بر بازی موثر کامرانی در گارد راس خود و پرتاب‌های سه امتیازی وی از ابتدا بازی را در اختیار گذاشت و با اعتکا به حضور نیکخواه بهرامی در پست سه و حدادی در پست پنج بازی برتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت تا در پایان کوارتر نخست به برتری 18 بر14 رسید.

کوارتر دوم زمان درخشش حامد حدادی بود. ارزشمندترین بازیکن آسیا با درخشش خیره‌کننده‌اش، بارها سبد حریف را فروریخت تا تیم ایران این وقت را با برتری قاطع 22 بر 7 به نام خود ثبت کند و در پایان نیمه نخست با برتری 40 بر 21 به رختکن برود.

با آغاز وقت سوم اسلواکی به خود آمد و بازی منظم‌تری که بازیکنان این تیم در دفاع و حمله از خود به نمایش گذاشتند. در سوی مقابل بائرمن هم که از پیروزی تیم‌اش مطمئن بود با تغییرات متعدد در نفرات تیم ایران، در پی محک زدن شاگردان خود بود. این کوارتر در پایان با تساوی 20 بر 20 به پایان رسید.

در کوارتر پایانی هم برتری نسبی با اسلواکی بود و این تیم در وقت چهارم با حساب 18 بر 15 به برتری رسید  اما در مجموع با حساب 75 بر 59 از تیم ایران شکست خورد.

شاگردان بائرمن با این پیروزی پس از چین به مقام دوم گروه A رقابت‌های اطلس‌ اسپورت رسیدند و در نیمه‌نهایی به دیدار ایالات متحده آمریکا، تیم نخست، گروه B می‌روند. چین هم با کسب مقام نخست گروه A به مصاف لیتوانی می‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بازیکنان ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار