برگزاری جشنواره تابستانی در ایستگاه های مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران گفت: اولين جشنواره تابستانی مترو- ورزش، تفريحات و سرگرمی در چهار ايستگاه از 14 تا 18 شهریورماه اجرا می شود.

محمد صائبی  معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبری (مدظله شریف) مبنی بر ايجاد فضای شاد و تفريحات سالم در كنار ورزش و تندرستی اظهار كرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران اقدام به برگزاری اولين دوره جشنواره تابستانی با عنوان ورزش، تفريحات و سرگرمی در ايستگاه های امام خمينی (ره) ، تجريش ، شادمان و ميدان شهدا خواهد كرد. 

وی گفت : به دنبال اين هستيم كه اين جشنواره بتواند با الگوگيری از بازی های بومی ، سنتی و كارهای خلاقانه ، لحظاتی شاد را برای كودكان ، نوجوانان و بزرگسالان با ياد آوری خاطرات دهه شصت از طريق  فضا سازی كلاس درس و استفاده از وسايل خاص آن دوران، لحظاتی شيرين و پر خاطره را برای ايشان رقم زند. 

صائبی بیان کرد: در كنار غرفه های تفريحی و ورزشی، غرفه هايی با حضور روحانيون جهت مشاوره، مباحث مهدويت در اديان مختلف، راوی گری ايام دفاع مقدس و روايت احاديث و آيات قرآنی برگزار می كند. همچنين غرفه ای با حضور روحانيت جهت آموزش و توضيح كاشت داشت و برداشت گندم همراه با  ارائه احاديث و روايات در خصوص كودكان و بزرگسالان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار