رئيس رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه «خندوانه»:

«خندوانه» خلاق است

دكتر سرافراز در جمع صميمی عوامل برنامه خندوانه حضور يافت و از تلاش‌های تيم برنامه‌ساز خندوانه قدردانی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی صداوسيما؛ دكتر محمد سرافراز رئيس رسانه ملی، شب گذشته به همراه معاون سيما از پشت صحنه برنامه «خندوانه» شبكه نسيم بازديد و با عوامل اين برنامه به گفتگو نشست و از آنان تقدير به عمل آورد.

دكتر سرافراز در اين بازديد ضمن قدردانی از تلاش گروه سازنده اين برنامه پربيننده گفت: آمده‌ام تا به گروه زنده خندوانه خسته نباشيد بگويم.

رئيس رسانه ملی در سخنان خود ضمن اشاره به موفقيت اين برنامه در جذب مخاطب تصريح كرد:
 
اين برنامه از پنج ويژگي مهم برخوردار است كه باعث موفقيت آن شده است.

وی يادآور شد: ويژگی اول اينكه خندوانه برنامه‌ای است كه از اتاق فكر برخوردار است و به همين دليل آنچه توليد می‌شود موردتوجه قرار می‌گيرد. ويژگی دوم برنامه كه ويژگی مهمی محسوب می‌شود، اين است كه برنامه «خندوانه» دنبال يک جريان‌سازی اجتماعی است، وموضوعاتی كه در خندوانه به آن پرداخته می‌شود، نقطه‌ای نيست، بلكه استمرار و مداومت دارد.

دكتر سرافراز، ويژگی ديگر اين برنامه را تنوع در آيتم‌های آن دانست و تاكيد كرد: اين تنوع و نيز كوتاه بودن بخش‌های مختلف از عوامل جذب مخاطب است. وی در ادامه، ويژگی چهارم برنامه را خلاقيت و نوآوری دانست و تاكيد كرد: برنامه‌ای كه از اين ويژگی برخوردار باشد، جايگاهش در نزد مخاطب ارتقاء می‌يابد.

رئيس رسانه ملی ويژگی ديگر اين برنامه را در عنوان آن «خندوانه» دانست و گفت: اين عنوان يعنی ايجاد نشاط در مخاطب و برنامه نيز به خوبی توانسته است آنچه را كه در عنوان دارد به مخاطبش انتقال دهد.

رئيس رسانه ملی در پايان ابراز اميدواری كرد كه اين برنامه  پوياتر و سرزنده‌تر ادامه داشته باشد.

در اين بازديد همچنين رامبد جوان، مجری و كارگردان برنامه «خندوانه»، به تشريح بخشی از فعاليت‌ها در برنامه پرداخت و گفت: در خندوانه تلاش كرده‌ايم فرهنگ شهرهای مختلف كشور را به مردم معرفی كنيم.

وی افزود: در اين برنامه نشان داديم كه جامعه نشاط عمومی دارد و بايد از اين ظرفيت، با در نظر گرفتن لهجه‌ها، موسيقی‌های محلی و فرهنگ مناطق مختلف، براي ايجاد نشاط اجتماعی مختلف بهره برد.

رامبد جوان به مسابقه كتابخوانی در برنامه اشاره كرد و افزود: اين كار با استقبال بی‌نظير مردم رو‌برو شده است كه جای خرسندی فراوان دارد.

مجری برنامه «خندوانه» گفت: ميهمانان برنامه تركيب متنوعی از گروه‌های مختلف از قبيل هنرمندان، نخبگان، پزشكان، دانشمندان و گروه‌های شغلی از اصناف مختلف هستند.

وی به ارسال تقديرنامه‌های متعدد از سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی برای برنامه اشاره كرد و افزود: اين بازتاب اجتماعی نشان از موفقيت اهداف برنامه دارد.

در ادامه اين ديدار صميمانه، كرمی مدير شبكه نسيم گفت: خندوانه در بسياری از مسائل شهروندی و عمومی و درگير كردن مردم به شادی و نشاط به شكلی هنرمندانه تلاش كرده است و نتايج آن را در طرح‌های اجتماعی نظير «قطره قطره» و طرح‌های خيرخواهانه در ماه رمضان می‌توان مشاهده كرد.

وی افزود: رسانه با اين برنامه شادی ونشاط را به خانه‌ها برد و لحظات فراغت مخاطبان را با لحظاتی شاد به خود اختصاص داد. 

دكتر كرمی تلاش همكارانش را در توليد برنامه خندوانه ستودنی دانست.

دكتر پورمحمدی معاون سيما نيز با تشكر از عوامل پشت صحنه «خندوانه» گفت: در مجموع، خندوانه برنامه بسيار خوبی است كه توانسته رضايت مردم را جلب كند. اين برنامه را اكثر مردم اعم از مذهبی، سنتی، مدرن و اقشار مختلف تماشا می‌كنند و اين موفقيت‌های خندوانه محسوب می‌شود.

در پايان، رئيس سازمان صداوسيما با اهدای لوح از عوامل برنامه «خندوانه» قدردانی كرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ملتی که نمی تواند بخندد و باید به زور عربده های یک لمپن آنها را خنداند.
عجب روزگاری شده دنیای ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
فقط یک خواهش اززبان مردم یک روستا در استان چهار مهال از رییس رسانه ملی دارم این روستا شبکه نسیم رانمی گیرد خواهشمند است ازطریق صدا وسیمای ان استان پیگیریهای لازم انجام شود اسم روستا امام قیس است
باتشکر از سازمان صدا وسیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
من پاسخ خودم را می دهم
چرا متن پیام مرا کامل منتشر نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خوب بسلامتی اینم تعطیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
سلام، کاملا با نظرات آقای سرافراز موافقم، برنامه بی نظیر و نشاط آور و با شخصیتیه که علاوه بر شادی و سرگرمی اطلاعات بیننده رو هم ارتقاع میده، بر اخلاق مداری تاکیید داره و تاکیید زیاد و بجایی به درست مصرف کردن انرژی (آب و برق) داره و همینطور ترویج حفظ محیط زیست و جانوران که از شاخصه های مهم این برنامه زیبا و جذابه، به همه ی عوامل این برنامه علی الخصوص آقای جوان خدا قوت میگم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ای ول رییسس رسانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خندوانه واقعا ازخودش چیزی نداره وفقط ترکیبی ازسایربرنامه هاست وبس.اقای سرافرازشماهم باید یه برنامه ی خوب روخلاق بخونیدنه این برنامه رو که از خودش چیزی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۰۱:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مطمئنم 5 دقیقه از خندوانه رو هم ندیدی
به خدا هر چی دقت کردم منظورتو از این جمله نفهمیدم: ""خندوانه واقعا ازخودش چیزی نداره وفقط ترکیبی ازسایربرنامه هاست""
جدیدا خیلی از برنامه ها دارن از خندوانه الگو میگیرن :| بعد شما میگی... :|
آخرین اخبار