تحولات مناطق شهرداری تهران را اینجا بخوانید

از برپایی شهرک آموزش شهروندی در پارک پرواز تا میزبانی بوستان آموزش ترافیک منطقه 10 در جشنواره ورزشی را در این گزارش بخوانید.

*برپایی شهرک آموزش شهروندی در پارک پرواز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: شهرک آموزش شهروندی منطقه 2 در پارک پرواز برپا شد.

ذبیح اله زارع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان شهرک آموزش شهروندی با هدف آموزش کمپین آسمان آبی و زمین پاک ، آموزش و فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان منطقه 2 برپا شد.

وی تصریح کرد: شهرک آموزش شهروندی با دارا بودن مدرسه ، سرای محله، مغازه، مسجد ، گل فروشی، آپارتمان و کانکس بازیافت تداعی کننده محله‌ای آرام برای شهروندان است .

زارع  گفت: شهرک آموزش شهروندی در کنار محیط آموزشی دارای غرفه‌های تفریحی و آموزشی است که این غرفه ها شامل تیراندازی، دارت،‌ثبت نام مسابقه دوچرخه‌سواری، فوتبال دستی ، مرکز مهارت آموزی کوثر، کنترل و تست قند خون و فشار خون ،بهترین ها از دور ریختنی ها،‌ایستگاه‌ اطلاع‌رسانی، آموزش و ترویج جمع‌آوری پسماندهای خشک، جشنواره مشکات و ارائه محصولات فرهنگی و آموزشی طرح خط سفید است.

*بوستان آموزش ترافیک منطقه 10 میزبان جشنواره ورزشی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با بیش از 50 غرفه در پارک آموزش ترافیک از 21 الی 28 شهریور ماه برگزار می شود.

سید جواد حسینی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی در قالب برپایی ایستگاه‌های آموزشی با محوریت کاهش تولید پسماند و خط سفید، غرفه نقاشی و خلاقیت ویژه کودکان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تئاتر، اکران نمایشگاهی پوسترهای آموزشی، توزیع محصولات مکتوب و نوشتاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های ورزشی و بازی بومی و محلی شامل بازی فوتبال دستی، طناب کشی و بازی های با طناب، دارت، شطرنج و دوچرخه سواری به صورت همزمان در پارک آموزش ترافیک برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: در این جشنواره‌ها با تاکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدا و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک با محوریت کاهش آلودگی آسمان ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار