نماینده مجلس مطرح کرد

طرح‌های عمرانی که اجرایی نشدند/ نظام بودجه‌بندی باید اصلاح شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در 10 ماهه گذشته هنوز طرح‌های عمرانی اجرا نشده و هیچ تزریق مالی صورت نگرفته است.

محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص طرح های عمرانی اظهار داشت: در روند اجرای طرح‌های عمرانی در 10 ماهه قبل تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و هیچ تزریقی مالی برای پروژه‌های مالی انجام نشده است.

وی ادامه داد: باید توجه کرد که در مناطق محروم و شهرهای مرزی امید مردم به اجرای طرح‌های عمرانی است که همچنان روی زمین مانده است.

محبی در خصوص وضعیت پیمانکاران گفت: پیمانکاران به عنوان عقبه‌های عمرانی در وزارت راه وشهرسازی و شهرداری‌ها ظرفیت‌های خوبی برای اقتصاد هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند ما هم در تلاش هستیم در مجلس حمایت‌های مالی را مهیا کنیم همان گونه که از قبل مبالغ خوبی را به اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص داده‌ایم .

نماینده مردم کرمانشاه بیان کرد: به عنوان نیاز اساسی لازم است هرچه بهتر و سریع تر به روند پروژه‌های عمرانی پرداخت.

وی همچنین گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیز وزارت نفت تذکر دادیم که هر چه سریعتر انجام دهند ولی در بودجه 94 اتفاق نیافتاده است.

محبی گفت: در نظام بودجه ریزی باید تجدید نظر شد مخصوصا با ابلاغ سیاست‌های برنامه توسعه ششم دولت باید توجه کند که نظام بودجه در توازن و تعادل باشد و در نهایت منجرب توسعه پایدار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
ساخت مترو اراک شهر جدید امیرکبیر و مونوریل اراک شهرجدید مهاجران و خیابان ۵۵ متری اراک و تقاطع غیرهم سطح سنجان علیرغم تصویب کلیات پروژه ها در کمیسیون زیربنایی دولت, بلاتکلیف رها شده, دولت حتی اوراق مشارکت هم نمی فروشد
آخرین اخبار