بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي ایران بکار خود پایان داد

بیستمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي ایران پس از چهار روز برگزاری و استقبال گسترده مقامات دولتی و غیر دولتی ، صنعتگران ، دانشجویان و هیئت های تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی عصر امروز بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجی ایران؛ در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه؛ چهار هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای هند ، ایتالیا، ترکیه و کویت با حضور در محل نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی با تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره شدند. 

بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي ایران، همچنین در طول چهار روز گذشته شاهد حضور چشمگیر مقامات مختلف کشور و همچنین سفرای برخی کشورها و هیئت های تجاری و سرمایه گذاری خارجی بود که از آن جمله می توان به وزیر صنعت ، معدن و تجارت، قائم مقام وزارت صنعت، رئیس اتاق اصناف کشور، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

این مقامات در حاشیه این بازدید با تولید کنندگان ، تجار و سرمایه گذاران حوزه صنعت نساجی کشور گفتگو کرده و در جریان پیشرفت ها ، موانع و مشکلات و مسائل مختلف این صنعت قرار گرفتند.
 
امسال و در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه و محصولات نساجي برای اولین بار پاویون کشورهای هندوستان، چین و ترکیه، برگزار شده بود.

در این نمایشگاه بیش از 340 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور خارجی جدید ترین و نوین ترین دستاوردهای این صنعت را عرضه و به نمایش عموم گذاشته بودند. 

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه  از جمله ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، بالش، لحاف ، کوسن، لوردراپه،  پرده ، کرکره و  لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع  نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شده بود.

برگزاری این نمايشگاه فرصتی فراهم کرد تا کشورها و شرکتهای فعال خارجیضمن حضور در نمایشگاه، سبب انتقال آخرین فناوریهای روز جهان به کشورمان شده و از طرف دیگر شرکت های داخلی نیز  
با ارائه توانمندی های منحصر به فرد بخش نساجی خود، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار داده و نسبت به  جذب سرمایه های خارجی اقدام کرده و تولید خود رو بروز کنند.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار