رای بالای 80 درصدی برای طرح ممنوعیت بازنشستگان / بلاتکلیفی طرح چند شغله بودن

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مهمی که در هفته جاری در کمیسیون مطرح می‌شود ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است که به عنوان طرح مطرح شده است.

رای بالای 80 درصدی برای طرح ممنوعیت بازنشستگان / بلاتکلیفی طرح چند شغله بودنعباس قائید رحمت عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: موضوع مهمی که در هفته‌ جاری در کمیسیون اجتماعی در قالب طرح مطرح شد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است که شورای نگهبان ایراداتی به آن گرفته که در هفته جاری مجلس باید ایرادات را رفع کند.

وی در ادامه گفت: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می‌تواند خوب باشد و فرصت‌هایی که بازنشستگان انجام می‌دهند را در اختیار جوانان قرار دهد.

قائید رحمت افزود: بازنشستگان را در قسمت‌های مثل کانون‌ها، بخش تعاون، بخش خصوصی می‌توان از آنها استفاده کرد و این طرح بالای 80 درصد رای آورد چون وضعیت بیکاری در کشور یک مسئله مهم هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بحث چندشغله بودن که باید در مجلس به ثمر برسد و این که هر فردی در جامعه نباید بیش از یک شغل داشته باشد و افرادی که با حفظ سمت مسئولیتی دیگر دارند نباید 2 شغله باشند.

قائید رحمت گفت: ما نمی‌دانیم چرا این طرح متوقف شده است و این موضوع نباید مسکوت بماند .دستگاه‌های متولی امر مثل کمیسیون اجتماعی ،هیئت رئیسه و صحن مجلس برای تایید قوانین رفت و آمدهایی داشتند و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد و ما در مجلس مطرح می‌کنیم این طرح با ویژگی‌های مثبت آمده بود چرا بلاتکلیف است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار