قائید رحمت :جذب و استخدام 5 هزار کارگزار بیمه محصولات کشاورزی

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حدود 5 هزار نفر از هموطنان و جوانان تحصیل کرده و فازغ التحصیلان دانشگاهی جذب پست‌های کارشناسی، امور بیمه‌ای و بانکی و بانکی و شعب بانکی کشاورزان می‌شوند.

قائید رحمت :جذب و استخدام 5 هزار کارگزار بیمه محصولات کشاورزیعباس قائید رحمت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طرح استخدام حدود 5 هزار نفر از کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی که شامل هموطنان و جوانان تحصیل کرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی که متولی امر و مشمول خدمت هستند به تصویب رسید.

وی ادامه گفت: کسانی که در بیمه محصولات کشاورزی به عنوان کارگزار مشغول ارائه خدمات هستند جذب و استخدام می‌شوند.

قائید رحمت تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور نماینده وزارت جهاد کشاورزی و مدیر عامل و برخی از مدیران بانک کشاورزی و نمایندگان همین کارگزاران تشکیل شد که این طرح در دستور کار و مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود:دراین طرح جذب این افراد در مدت 5 سال طبق بند ج ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و رعایت ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری در پست‌های کارشناسی و امور بیمه‌ای و بانکی در شعب بانک کشاورزی مطرح شده است.

قائید رحمت اظهار کرد: اختلاف نظرهای بسیاری بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی و برخی دستگاه‌های سازمان مدیریت بود که کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در کجا، چگونه و به چه شکلی جذب شوند که نمایندگان محترم کلیات این طرح را تصویب کردند و در جزئیات بحث بیشتری خواهند داشت و امیدواریم که هر چه سریعتر این طرح آماده و برای تعیین تکلیف این کارگزاران در صحن علنی مجلس مطرح شود و بکارگیری این افراد در دستگاه‌ها بر اساس بند ج ماده 24 قانون خدمات کشوری انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جذب ، استخدام ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار