درخواست قناعتی از شورای نگهبان برای بازنگری در تصمیم مجلس

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: از شورای نگهبان درخواست می‌کنم نسبت به تصمیم نمایندگان مجلس در خصوص کاهش اعضای شورای شهر بازنگری داشته باشند.

درخواست قناعتی از شورای نگهبان برای بازنگری در تصمیم مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با انتقاد از تصمیم نمایندگان مجلس اظهار کرد: به تصمیم نمایندگان مجلس برای کاهش اعضای شورای شهر اعتراض دارم و باید پاسخ دهند که آیا جمعیت تهران کم شده  یا وسعت شهر تهران کاهش یافته  که نسبت به کاهش تعداد اعضای شورای شهر تصمیم گیری کرده‌اند.

وی تأکید کرد: مجلس نسبت به افزایش تعداد نمایندگان تصمیم گیری کرد و در حال حاضر کاهش آن را در دستور کار قرار داده که باید شفاف سازی شود که آیا در زمان افزایش تحقیقات درستی صورت نگرفته است یا الان به خوبی تحقیق نکرده‌اند.

عضو پارلمان شهری ضمن درخواست از شورای نگهبان گفت: از شورای نگهبان درخواست می‌کنم به این مسئله رسیدگی کنند چرا که با کاهش تعداد اعضای کمیسیون عمران حمل و نقل به سه نفر نسبت به تصمیم گیری ده هزار میلیارد تومان اعتبار عمران و حمل و نقل با مشکل مواجه می‌شویم چرا که در حال حاضر نیز با اینکه 300 و 400 ساعت هر کدام از اعضا وقت می‌گذارند و با کمبود وقت مواجه می‌شویم.

قناعتی تأکید کرد: درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی شود و مذاکرات و جلساتی با اعضای شورای شهر داشته باشم چرا که اگر این موضوع تحقق پیدا نکند از نمایندگان بعدی درخواست می‌کنیم این موضوع را رسیدگی کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار