اهواز؛

بیماری‌های عفونی در دزفول ریشه‌کن شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با تلاش‌های گسترده فعالان حوزه بهداشت و درمان بیماری‌های عفونی در دزفول با کاهش گسترده مواجه شده و ریشه کن شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ یوسف پریدار در آیین تجلیل از بهورزان دزفول، اظهار داشت: خدمات بهورزان در تمامی بخش‌های حوزه بهداشت و درمان چشمگیر و منحصر به فرد است.

وی گفت: با تلاش گسترده بهورزان محروم‌ترین مناطق شهری و روستایی از خدمات مطلوب بهداشت و درمان برخوردار شده‌اند و شاخص‌های سلامت در جامعه تقویت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: با تلاش‌های گسترده فعالین حوزه بهداشت و درمان شهرستان، بیماری‌های عفونی در دزفول با کاهش گسترده مواجه شده و ریشه کن شده است.

وی افزود: ارتقای شاخص کاهش مرگ و میر مادران باردار، مرگ و میر نوزادان و شاخص‌های بهداشت محیط از دیگر خدمات ممتاز بهورزان به جامعه و مسیر رشد سلامت و بهداشت عمومی است.

پریدار بیان کرد: کاهش آمار مبتلایان به سرخچه و فلج اطفال از دیگر خدمات جامعه بهداشت و درمان کشور به اقشار مختلف اجتماعی است که توانسته زمینه رشد سلامت عمومی را در جامعه تقویت کند.

وی گفت :  ایران پس از 15 سال با تلاش بهورزان توانسته شاخص‌های بهداشتی از جمله پوشش واکسیناسیون را به نسبت بسیاری از کشورهای توسعه یافته غربی تقویت و توسعه یابد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.