اهواز؛

افزایش تولید شکر در کشت و صنعت نیشکر فارابی

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی گفت: پیش بینی می شود با افزایش 20 درصدی تولید شکر به تولید 80 هزار تن شکر در سال زراعی جاری در این واحد دست یابیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود قدرتی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته 621 هزار تن نیشکر و 67 هزار تن شکر در این واحد تولید شده اظهار داشت: پیش بینی می کنیم امسال 750 هزار تن نیشکر و 80 هزار تن شکر تولید شود که این رقم نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال انجام 18 پروژه اصلاحی در بخش صنعت و کشاورزی هستیم و امیدواریم تا 3 سال آینده به تولید 1 میلیون تن نیشکر و یکصد هزارتن شکر که ظرفیت اسمی این شرکت است دست یابیم.

قدرتی به آخرین مراحل ساخت و تجهیز 2 پروژه کارخانه شکر دارویی و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به تعامل مطلوب شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی با مناطق اطراف این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: این تعامل بین مدیران شرکت توسعه نیشکر و مسئولان بومی از بزرگترین موفقیت های شرکت توسعه نیشکر است.

عبدالله تمیمی اذعان کرد: زمانی که شرکت توسعه نیشکر در این منطقه شروع به فعالیت کرد بارقه های امید در بین مردم منطقه جهت ایجاد اشتغال به وجود آمد و ما معتقد هستیم اگر سرمایه گذاری ها همراه با تعامل با مردم منطقه نباشد به طور یقین دست آوردهای خوبی را به همراه نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: افزایش تولید باید با جذب افراد بومی همراه باشد و هر چه ما از نیروهای بومی بیش تری استفاده کنیم موفقیت های بیش تری در زمینه افزایش تولید به دست خواهیم آورد.

گفتنی است شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از جمله واحدهای 7 گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد که در ضلع شرقی جاده اهواز-آبادان، کیلومتر 35 واقع است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.