حامیان مهاجران، خیابانی را در لندن بستند

گروهی از مردم لندن با برپایی تظاهرات بازشدن مسیر مهاجران به کشورهای اروپایی را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری شامگاه جمعه از برگزاری تظاهراتی در خیابان سنت پانکراس لندن در حمایت از مهاجران خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد حدود 250 نفر به مدت نزدیک به یک ساعت خیابان منتهی به پایانه های یورو استار را در ایستگاه راه آهن لندن و سنت پانکراس مسدود کرده و خواستار شدند انگلیس و اروپا راه را برای ورود مهاجران باز کنند.

این منبع اعلام کرد تظاهر کنندگان که برای مسدود کردن راه دسترسی به پایانه های یورواستار زنجیره انسانی تشکیل داده بودند، از ساعت 17/30 تا ساعت 18/30 به وقت گرینویچ مانع از دسترسی به پایانه های یورواستار شدند و این امر یک ساعت و 30 دقیقه در حرکت قطارهای یورواستار تاخیر ایجاد کرد.

خبرگزاری فرانسه با شرکت یورو استار تماس گرفت و این شرکت تایید کرد که این واقعه در فعالیت این شرکت به مدت یک و نیم ساعت تاخیر به وجود آورده است اما بعد از ساعت 19/30 به وقت گرینویچ اوضاع به طور کامل به حال عادی بازگشته است.

حدود 50 مامور پلیس تلاش می کردند دسترسی مسافران را به روی سکو ها امکان پذیر کنند.
تظاهر کنندگان شعار می دادند ما از انگلیس، آمریکا و اتحادیه اروپا می خواهیم مرزهای خود را به روی پناهجویان و مهاجران باز کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، تظاهر کنندگان همچنین از انگلیس خواستند سرمایه گذاری برای قتل مهاجران و پناهجویان را متوقف کند. آنها از ترزا می، وزیر کشور انگلیس خواستند همه مراکز بازداشت پناهجویان و مهاجران را تعطیل کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار