رفعت شناعه: اسرائیل در انتفاضه کنونی تحت فشار شدید است

دبیر منطقه ای جنبش فتح در لبنان گفت: انتفاضه قدس با انتفاضه اول و دوم تفاوت زیادی دارد و اسرائیل این بار تحت فشار شدیدی از سوی افکار بین المللی قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، رفعت شناعه دبیر منطقه ای جنبش فتح فلسطین در لبنان گفت: انتفاضه کنونی شرایط کاملا متفاوتی با انتفاضه اول و دوم دارد. امروز جهان به علت گستردگی وسایل ارتباط جمعی و فضای فعال رسانه ای و مجازی به دهکده ای تبدیل شده است.

وی افزود: امروز میلیون ها انسان در کمترین زمان از تحولات فلسطین آگاهی می یابند و آن را رصد می کنند. این موضوع رژیم اسراییل را آزار می دهد. ما در مرحله استثنائی به سر می بریم. من معتقدم ابزار و وسایلی که جوانان انتفاضه فلسطین برای انتقام جویی از رژیم اشغالگر استفاده می کنند و حماسه می افرینند بخش جدایی ناپذیر از مقاومت فلسطین است.

به گفته شناعه مقاومت در هر شکل و با هر شیوه ای حق مقدسی برای ملت فلسطین است، حق مقدسی است که مشروعیت بین المللی آن را تایید می کند.

وی تاکید کرد: حق من است که هر وقت بخواهم به مقاومت توسل بجویم و در شرایطی که احساس کنم مقاومت نتایج مد نظر و هدفم را محقق می کند اقدام کنم. جامعه جهانی امروز از مقاومت مردمی فلسطین حمایت می کند.

این مقام جنبش فتح یادآور شد: امروز رژیم اشغالگر تحت فشار زیادی قرار دارد تا از اراضی اشغالی خارج شود. من معتقدم که باید راهبرد ملی یکپارچه ای برای ترسیم سیاست کلی مقاومت در همه مراحل وضع شود.

وی گفت: ما باید برنامه های جدیدی برای منزوی کردن بیشتر اسراییل ارائه کنیم. ما نباید تنها به کشتن و زخمی کردن اشغالگران بسنده کنیم بلکه باید در کنار آن به تبلیغات رسانه ای و اطلاع رسانی نیز توجه زیادی کنیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار