تروریست‌ها برای بقای خود به تکاپو افتادند؛

استفاده داعش از کودکان 6 ساله و معلولان ذهنی در میدان جنگ+ تصاویر

تروریست‌های داعش در تازه‌ترین جنایت خود از کودکان 6ساله و معلولان ذهنی در میدان‌های نبرد استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، «رومئو دالایر،» یک ژنرال بازنشسته ارتش کانادا، امروز اعلام کرد گروه تروریستی داعش که در آستانه شکستی تمام عیار و فروپاشی کامل قرار دارد، در تازه‌ترین جنایت خود از کودکان 6ساله و معلولان ذهنی در مناطق درگیری به‌عنوان پیش‌مرگ استفاده می‌کند. این ژنرال بازنشسته همچنین هشدار داد سران این گروه تروریستی بزودی ممکن است از کودکان زیر 6 سال هم در مناطق جنگی استفاده کنند.  چندی پیش جنگنده‌های فرانسه، 12 کودک نظامی عضو گروه تروریستی داعش را در یکی از حملات هوایی خود، کشتند.


استفاده از کودکان 6 ساله و معلولان ذهنی در میدان جنگ

با تشدید حملات ارتش سوریه که از پشتیبانی هوایی جنگنده‌های روسیه برخوردارند، هر روزه تعداد زیادی از تروریست‌ها این گروه را ترک می‌کنند. برخی از عناصر وحشت‌زده داعش برای گریختن از این گروه تروریستی که در آستانه فروپاشی قرار دارد، با تراشیدن ریش خود و تغییرقیافه، حتی از چادر و لباسهای زنانه استفاده می‌کنند. یک خبرنگار عراقی چندی پیش تصویری در حساب توییتر خود منتشر کرد که از کشف تعداد زیادی ریش تراش در شهر حلب سوریه خبر می داد. این امر باعث شده سرکرده‌های نظامی داعش به تکاپو بیفتند و برای بقای خود از هیچ جنایتی فروگذار نباشند. 

استفاده از کودکان 6 ساله و معلولان ذهنی در میدان جنگ

روسیه از حدود دو هفته پیش حملات هوایی خود را در سوریه آغاز کرد. گفته می‌شود از آغاز این حملات، بیشتر تروریستهای داعش مواضع خود را ترک کرده‌اند و برای ورود به کشورهای اروپایی به ترکیه گریخته‌اند.

استفاده از کودکان 6 ساله و معلولان ذهنی در میدان جنگ

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
خدالعنت کنه این ذات خبیث و بی رحم رو که به بچه های معصوم خردسال هم رحم نمیکنن و یا اون هارو سر میبرن یا یزید هایی ازشون درست میکنن مثل خودشون
آخرین اخبار