اختتامیه حجة‌الوداع با حضور شاعران شناخته شده کشور

آیین پایانی مسابقه شعر حجةالوداع، همزمان با چهلم درگذشتگان واقعه جانگداز منا برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این برنامه که اجرای آن را حامد عسکری، شاعر جوان و نام آشنای کشور بر عهده خواهد داشت، چهره‌های آشنایی چون: محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، علیرضا قزوه، اسماعیل امینی، ناصر فیض، افشین علا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی خراسانی، غلامرضا طریقی، رضا اسماعیلی و ... نیز حضور خواهند داشت.

در آئین اختتامیه جشنواره شعر حجة‌الوداع برگزیدگان این جشنواره شعر مشخص شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین تعدادی از شاعران شناخته‌شده کشورمان که در خصوص واقعه منا آثار و اشعاری سروده‌اند، آثار خود را قرائت خواهند کرد. شایان ذکر است تاکنون موسسه فرهنگی شهدای سرچشمه، شهرداری منطقه 12 تهران، خانه اندیشمندان علوم انسانی و خانه شهریاران جوان در برگزاری حجة الوداع، بنیاد شعر و ادبیات داستانی را یاری کرده‌اند.

این مراسم روز سه شنبه، 12 آبان ماه، ساعت 18:00 در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، خیابان ورشو، پارک ورشو، ساختمان اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود و حضور در آن برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه، علاقه‌مندان به شعر و عموم مخاطبان آزاد است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار