برگزاری نشست قانون‌گذاران اروپایی هم‌پیمان رژیم صهیونیستی

تعدادی از قانون‌گذاران اروپایی برای ممانعت از برچسب‌گذاری کالاهای تولیدی شهرک‌نشینان صهیونیست، در برلین تشکیل جلسه دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، مدیر «بنیاد هم‌پیمانان اسرائیل» از تشکیل جلسه 24 قانون‌گذار اروپایی در برلین در مخالفت با برچسب‌گذاری کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان صهیونیست خبر داد. او اعلام کرد هدف از این جلسات که در 3 روز آینده ادامه خواهد یافت، اعتراض به سیاست‌های ضد صهیونیستی اروپا است.

24 قانون‌گذار حاضر در این جلسات از کشورهای استونی، یونان، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، لهستان، رومانی، فرانسه، اسلوواکی، مقدونیه و آلمان هستند. تعدادی از مقامات صهیونیست نیز در این جلسات حضور دارند.

یائیر لپید، یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی، در خصوص این جلسات مدعی شد: «تصمیم به برچسب‌گذاری کالاهای ما، تحریم محسوب می‌شود و هیچ کمکی به حل اختلافات اسرائیل و فلسطین نخواهد کرد.» 

اتحادیه اروپا قرار است به زودی دفترچه راهنمایی را درباره برچسب‌گذاری کالاهای شهرک‌نشینان منتشر کند و در اختیار کشورهای عضو قرار دهد. طرح برچسب‌گذاری، بر روی کالاهای وارداتی از بیت‌المقدس، جودا، سامریا و بلندی‌های جولان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار