نقد منصفانه پاسخ مسئولان است

برخی از خبرگزاری‌ها و مطبوعات عامل ترویج یأس و ناامیدی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه» در روز نخست برگزاری خود در حالی پذیرای مردم بود که رئیس جمهور کشورمان برخی از خبرگزاری‌ها را عامل ترویج یاس و ناامیدی درکشور دانسته و این عمل را بزرگترین اقدام تعریف شده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست

اگرچه نمایشگاه مطبوعات عنوان بزرگترین ویترین خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب کشورمان، همواره جایگاه والایی در حوزه اطلاع‌رسانی داشته اما بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات چنان به فعالیت خود پرداخت که برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به طور خودآگاه یا ناخود‌آگاه در حاشیه قرار گرفته و یا خود حاشیه شده‌اند.

بنابراین گزارش آنچه در روز‌های آغازین نمایشگاه مطبوعات توجه ما را به خود جلب کرده، اقدام خودجوش برخی از رسانه‌های حاضر و نمایشگاه به ترویج فرهنگ‌های مثبتی چون احترام محیط زیست و توجه ویژه به افراد ناتوان جسمی است. مانند غرفه پیک توانا.

لازم به ذکر است که اقدام این غرفه‌ها که به ترویج فرهنگ‌های مثبت می‌پردازد، نشان می‌دهد اگر‌چه برخی رسانه‌ها به گفته رئیس جمهور کشورمان تمامی هم و غم خود را گذاشته‌اند تا ناامیدی و یاس را در سطح جامعه ترویج کنند اما همین رسانه‌ است که می‌تواند با استفاده درست از توانایی‌های خود جامعه‌ای را نجات داده و به سوی انسانیت بکشاند.

گفتنی است که بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تهران تا 22 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای حضور عموم مردم است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار