نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه؛

بروجردی:نمایندگان با توجه به وظیفه نظارتی‌شان در مورد اجرای برجام دغدغه دارند

مجلس قانونی را تصویب کرد و 9 بند را برای محکم کاری تدوین نمود و علاوه بر آن مقام معظم رهبری استحکام نهایی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاءالدین بروجردی نماینده مجلس با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه‌های مختلف بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: طراحی اولیه‌ای صورت گرفته تا نظارت عملی یا کمیته رصد در کمیسیون شکل دهیم که بعد از تعطیلات این هفته مجلس به آن خواهیم پرداخت.

وی در مورد بعضی نمایندگان دلواپس که سعی می‌کنند، در این شورا سهمی داشته باشند، افزود: نمایندگان با توجه به وظیفه نظارتی‌شان در مورد اجرای برجام دغدغه دارند که این دغدغه را مجلس هم داشته. از این رو مجلس قانونی را تصویب کرد و 9 بند را برای محکم کاری تدوین نمود و علاوه بر آن مقام معظم رهبری استحکام نهایی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین به لحاظ قانون‌گذاری و چهارچوب اجرای برجام معتقدم که استحکام لازم وجود دارد اما این خیلی مهم است که بین آنچه روی کاغذ آمده و آنچه در عمل باید انجام شود، فاصله نیفتد که این نیازمند وقت است. به همین دلیل مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دستور فرمودند آن کمیته جامع تشکیل شود و آن را شورا تصویب کند.

پس از آن بروجردی از غرفه ایرنا بازدید و در مقابل عکس شهید محمود صارمی ادای احترام کرد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار