قزوین؛

ثبت نام بیش از 13 هزار نفر برای اعزام به عتبات عالیات

فرماندار قزوین از ثبت نام ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان به منظور اعزام به عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سید علی موسوی افزود:از این تعداد هشت هزار و ۱۲ نفر از ساکنان شهرستان قزوین هستند.

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی اداره کل حج و زیارت در مجموع ۱۵ هزار نفر از استان قزوین به عتبات عالیات اعزام خواهند شد تصریح کرد: از این تعداد زائر پیش بینی می شود ۹ هزار نفر آنان از شهرستان قزوین اعزام شوند.

موسوی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات مناسب جهت اعزام زائران به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، هم اکنون با تشکیل کمیته های مختلف در زمینه ثبت نام، امنیت، حمل و نقل، امور فرهنگی، بهداشت و درمان و اسکان زائران در عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.

وی به موقعیت ارتباطی شهرستان قزوین اشاره و بر لزوم آمادگی تمامی دستگاههای امدادی و خدمات رسان به منظور استقبال از زائران سایر استان ها تاکید و تصریح کرد: تجمع عظیم مسلمانان در عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی نمایش عظمت ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است و همه ما وظیفه داریم در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم معنوی و عبادی سیاسی تلاش کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.