قاب‌های رنگارنگ نقاشی

اوضاع و احوال «زنان» موضوع نقاشی‌های فاطمه ایلکاست که در نگارخانه بهزاد به نمایش درآمده است.

فاطمه ایلکا هنرمند نقاش، در خصوص نمایشگاهش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این چهارمین نمایشگاه انفرادی من است که در نگارخانه کمال‌الدین بهزاد برگزار شده و تکنیک کارها همگی رنگ روغن است.

وی افزود: هدف من از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن مسائل و شرایط  کنونی زنان کشور است. اگر به مجموعه تابلوهای این نمایشگاه دقت کنید، در همه آنها اشاره‌ای به حضور «زنان» و احوال آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 85 که کار اصلی‌ام را شروع کردم، سبک رئال را آموختم و با مطالعه فراوان روی سبک‌های نقاشی احساس کردم به سبک سورئال علاقه بیشتری دارم و از این رو روز به روز کارهایم را در این سبک پیش بردم.

وی اظهار داشت: به اعتقاد من خلاقیت در پیشرفت هنری موضوع بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد. یعنی در کنار تعالیم و آموزه‌ها و شناختی که با مطالعه کتاب حاصل می‌شود، باید خلاق بود و جسارت داشت.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده و امیدوارم تا پایان هفته که آثارم در نگارخانه بهزاد در معرض دید عموم است، استقبال بیشتری از آن شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار