فلاحی باباجان: عدم نظارت مسئولان منجر به افزایش زمین‌خواری شده است

عضو کمیسیون عمران گفت: عدم نظارت و کنترل مسئولان منجر به افزایش زمین‌خواری شده است و باید با استناد به قوانین با زمین‌خواران برخورد شود.

"عباس فلاحی باباجان" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بی‌ضابطگی و عدم کنترل نهاد‌های ذیربط  فضای شومی را در عرصه زمین‎خواری به وجود آورده است، گفت: عدم نظارت و کنترل برخی از مسئولان منجر به افزایش زمین‌خواری شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قوانین و ضوابط در این رابطه به خوبی اعمال نمی‌شود و عده‌ای کوتاهی می‌کنند، افزود: برخی از مسئولان به درستی با زمین‌خوران برخورد نمی‌کنند و اگر آنان وظیفه‌شان را به درستی انجام دهند، همه مشکلات حل خواهد شد.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: "طرح کاداستر" در کمیسیون عمران بارها مطرح شد و برای بررسی در صحن علنی آماده شده اما هنوز اجرایی نشده است، گویا منافع عده‌ای در این است که یک سری از قوانین و لوایح به مرحله اجرا نرسد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان نباید امروز و فردا کنند و باید با استناد به قوانین با زمین خواران برخورد شود چرا که در غیر این صورت این فضا غیر قابل کنترل می‌شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار