قزوین؛

ترافیک نیمه سنگین و محدودیت ترافیکی در محورهای قزوین

با توجه به حجم ترافیک پیش رو از عصر امروز محدودیت ترافیکی ورود کامیون به محور جاده قدیم قزوین ـ رشت تا نیمه شب امشب اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:  اظهار کرد:در محور مواصلاتی قزوین ـ رشت جاده قدیم تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین از ساعت 14 امروز تا 12 بامداد به غیر از کامیون‌های سوخت‌رسان و مواد فاسد شدنی ممنوع است.

بهرام زینلی  عنوان کرد: محدودیت ترافیکی در محور قزوین ـ رشت جاده قدیم در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری از 6 صبح تا نیمه شب برای کامیون‌ها برقرار است.

زینلی عنوان کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی آزادراه‌های قزوین‌ ـ زنجان، قزوین ـ کرج و آزادراه قزوین ـ رشت نیمه سنگین بوده که در ساعات آینده امروز با حجم بیشتر خودروها و ترافیک سنگین مواجه هستیم.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی وضع هوا در ساعات آینده بارش باران و برف را در محورهای استان قزوین شاهد هستیم که توجه بیش از پیش رانندگان را در محورهای می‌طلبد.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی این استان را دارند، از وضعیت سلامت برف‌ پاک‌کن‌ها و شیشه‌شوی خودرو، تجهیزات گرمایشی و سوخت کافی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و از همراه داشتن زنجیر چرخ غافل نشوند.

زینلی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و محورهای کوهستانی استان قزوین توجه به جلو، رعایت سرعت مطمئنه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی امری ضروری است.

گفتنی است، از نیمه شب گذشته تاکنون هیچ تصادفی در محورهای مواصلاتی استان قزوین ذکر نشده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.