قزوین؛

راه‌اندازی دوره دکتری مهندسی معماری و آینده‌پژوهی در دانشگاه بین‌المللی قزوین

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین گفت: طراحی رشته‌های جدید برای نخستین‌بار در کشور از جمله راه‌اندازی 2 دوره دکتری مهندسی معماری و آینده‌پژوهی از جمله فعالیت‌های مدیریتی در این دانشگاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ابوالحسن نائینی ادامه داد: اقدامات انجام شده در بخش‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور سبب دلگرمی و افزایش انگیزه برای پیشبرد شتاب علمی در دانشگاه‌ها می‌شود، البته مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تأکیداتی مبنی بر لزوم پیشرفت علمی بیان کرده‌اند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: تحقق اهداف صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از دیگر مواردی است که با تدبیر و اندیشه مدیریت این مجموعه می‌توان به آن دست یافت.

نائینی تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های مدیریتی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین در ارائه رشته‌های کاربردی و میان رشته‌ای تحصیلی به‌ صورتی است که به اولویت‌ها و نیازهای علمی کشور به منظور تأمین نیروی انسانی کارآمد و مؤثر برای بخش‌های مختلف توجه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طراحی و راه‌اندازی رشته‌های جدید برای نخستین‌بار در کشور از جمله راه‌اندازی دو دوره دکتری مهندسی معماری با گرایش ساختمان‌ها و مجموعه‌های نیروگاهی و دوره دکتری آینده‌پژوهی از جمله فعالیت‌های مدیریتی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین در خصوص افزایش تعاملات صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با این دانشگاه گفت: برای افزایش تعاملات بخش مدیریتی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین نیز تفاهمنامه‌ای با رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور امضا کرده‌است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.